Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ben benieuwd. Denk alleen dat onze rechtstreekse vlucht DUS - MCO niet meer op de kalender terug komt.
Wij hebben ondanks we nog tijd hebben vandaag andere tickets geboekt. Wij hebben via Delta Airlines tickets geboekt voor April. Rechtstreeks AMS - MCO en terug van MCO naar AMS met een overstap in Atlanta. We waren er klaar mee We zien wel of we het geld kunnen verhalen uiteindelijk. Hopelijk wel
Toch gekozen voor Amsterdam? Die had ik niet verwacht.
Ik denk wel een verstandige keuze! Zeker weten doe je het nooit!
Wij ook niet Keuze rechtstreeks is beperkt. Andere mogelijkheid was nog met 1 overstap met Lufthansa. Maar de prijs wordt hier aardig opgedreven doordat je nog zitplaats reservering moet kopen en je maar of een buggy of een kinderstoel mag meenemen. Zaten we aardig tegen de prijs van Delta aan, hier is zitplaats reservering incl en je mag buggy en autostoel meenemen. Daarbij vliegen we heen nu rechtstreeks.
Laatst gewijzigd door Michael66; 20-09-17 om 00:48. Reden: q-
Denk dat de prijzen door het AirBerlin debacle zowiezo opgedreven worden.
Mensen worden (terecht) onzeker en kiezen voor zekerheid. Vraag neemt daardoor toe. Prijs dientengevolge ook!
Het ziet er slecht uit.
Diverse bronnen melden dat er voornamelijk interesse is in de shorthaul vloot (320 series)
Lufthansa, Easyjet en Condor lijken daarmee aan de haal te gaan.
In het lange afstandsnetwerk en vloot (330 series) is nagenoeg geen interesse. Opvallend genoeg vokgens AirBerlin juist de belangrijkste peiler van de onderneming. Men wou snijden in ShortHaul en uitbreiden op LongHaul. De potentiele kopers zien dat anders.
Op de LongHaul slots schijnt zelfs niet geboden te zijn. Bijzonder, want AirBerlin bezit over een aantal slotparen die erg schaars zijn (diverse velden in de VS, denk aan NewYork, maar ook Cancun in Mexico)
Wordt vervolgd.
Helaas is dat pas toegestaan als AirBerlin echt failliet is en ze zijn niet overgenomen.
Dusseldorf Airport is namelijk geen eigenaar van de slots, dat is AirBerlin zelf.
Daarom verbaasde het bericht mij ook. Volgens mij was die niet bericht wat ik eerder heb gelezen maar het heeft wel een vergelijkbare strekking. http://www.finanznachrichten.de/nach...berlin-003.htm
http://www.aero.de/news-27524/DUS-su...r-Berlin-.html
Laatst gewijzigd door Carolien123; 25-09-17 om 08:22.