Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken. Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.
Ondanks dat ik er zelf de hele tijd bij was kijk ik de vlogs nog vaak terug, zo beleef je (delen van) de vakantie gewoon meerdere keren!![]()
Ah leuk! Haha, nee nee niet alles tegelijk. Lekker weekje wachten, haha.
Leuk om te horen!
Ahhh wat leuk! Goed om te horen!
Was je er bij? Hahaha!
Bekijk hier mijn Florida video's: | Florida vlogs 2014 | Florida vlogs 2015 | Florida vlogs 2016 | Florida vlogs 2017 | Florida vlogs 2018 | Florida vlogs 2019 (NIEUW!)
Ik zie dat de YT filmpjes hier in dit topic niet meer te bekijken zijn. Dat is wel erg jammer.
Zijn ze elders nog te zien?
Je kunt de video's vinden in m'n handtekening. Daar staan de afspeellijsten naar alle video's. De twee video's in het topic waren de aftermovies. Een aftermovie is door YouTube verwijderd, die moet ik nog re-uploaden. De ander heb ik weer aangepast, dus die moet je kunnen zien nu!![]()
Bekijk hier mijn Florida video's: | Florida vlogs 2014 | Florida vlogs 2015 | Florida vlogs 2016 | Florida vlogs 2017 | Florida vlogs 2018 | Florida vlogs 2019 (NIEUW!)
Dank je wel.
Net weer een nieuwe vlog online gezet! https://youtu.be/j_tsIYgLwek
en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)[/QUOTE]
Hey Roshelle. Wij hebben ondertussen ook de meeste vlogs van jullie al gezien en erg genoten. Jullie zijn een aantal dagen in het Rosen inn geweest. Het ziet er op zich leuk uit zo in jullie vlog. Maar zijn de kamers goed bevallen? Wij gaan volgend jaar met twee kinderen van 9 en 11 naar florida en zijn nog steeds aan het twijfelen over hotels. :-) Het gebied rond orlando eye lijkt ons erg leuk, omdat we ervan houden om vanuit ons hotel de leuke restaurantjes en winkeltjes te kunnen bezoeken. En hebben jullie nou vanaf dit Rosen inn gelopen naar universal?
Wat leuk zeg! Ik zie je vlogs voor het eerst. Je doet het echt leuk. Sommige mensen kunnen dat gewoon hè?Knap hoor. Door jouw vlogs beleef ik mijn vakanties nog een keer Haha! Goed teken dus!
2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
Blog 2015/ 2016 Blog 2017 Blog 2018 Blog 2019