Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 43 van de 70 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

1. Top | #421
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

Het was wel afhankelijk van de datum. In januari, februari en maart zag ik iig die tarieven. Misschien dat april weer duurder was ivm Pasen ?

2. Top | #422
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

3. Top | #423
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Ik zat gisteren eens te zoeken op vluchten met AB via cheaptickets.de
    Ik was door de prijs aangenaam verrast. Mijn Duits is niet zo goed, dus ik begrijp het bericht niet helemaal Hannie.
    Wat is AB eigenlijk voor maatschappij? Ik heb nog nooit gevlogen met AB. Wat mij aanspreekt zijn de lage kosten van het ticket en het rechtstreeks vliegen. Maar welke service bieden ze tijdens de vlucht? Moet je voor alles betalen?
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019

4. Top | #424
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Stoelreservering moet je betalen, koffers, maaltijd en drinken zit bij de prijs in.
    Vandaag kwam ik er wel achter dat ze bij onze boeking het vliegtuig gewijzigd hadden op de heenweg ( Dus-Mia ), en dat onze gereserveerde plaatsen waar we ook nog eens extra voor betaald hadden daarbij ook vervallen waren. Was met een belletje naar Airberlin gelukkig wel zo opgelost en hebben meteen een bevestiging via mail gekregen dat alles weer klopt.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 - 2020 Orlando / 2022 + 2024 Orlando

5. Top | #425
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013

Al verscheiden keren met AB gevlogen en dit is altijd uitstekend bevallen. Het is mede gezien de prijs onze voorkeursmij. Als je toch stoelen wilt reserveren, kijk dan eens of het niet voordeliger is om lid te worden van hun vaste klanten programma. Dat kost volgens mij 110€ per jaar en dan is stoelreservering en extra bagage inbegrepen.

6. Top | #426
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Bedankt voor de info. De ticketprijzen zijn erg laag. En het is ook fijn dat je in één keer doorvliegt.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019

7. Top | #427
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014

Digitalman het is helaas niet zo dat stoelreservering gratis is met de kaart van €110,- wil je een stoel bij het raam moet je helaas gewoon betalen in de middenrij is wel gratis.
    Je mag wel 1 extra koffer meenemen van 23 kilo, maar dat vind ik de aanschaf van de €110,- niet waard eerlijk gezegd.
    En ik moet zeggen dat onze voorkeur qua vliegen dan eerder uitgaat naar Lufthansa, maar weet niet of die vliegen op Miami.

8. Top | #428

Jazeker. Met de A380 dagelijks.

9. Top | #429
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014

Oké dank je wel b767-300er..Goed te weten wij willen graag weer half oktober die kant op.

10. Top | #430

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Stoelreservering moet je betalen, koffers, maaltijd en drinken zit bij de prijs in.
    Vandaag kwam ik er wel achter dat ze bij onze boeking het vliegtuig gewijzigd hadden op de heenweg ( Dus-Mia ), en dat onze gereserveerde plaatsen waar we ook nog eens extra voor betaald hadden daarbij ook vervallen waren. Was met een belletje naar Airberlin gelukkig wel zo opgelost en hebben meteen een bevestiging via mail gekregen dat alles weer klopt.
    Onze gereserveerde plaatsen zijn ook weer beschikbaar gekomen, had ze reeds een mail gestuurd waar zit niet op antwoorden. Morgen ook maar even bellen maar we hebben wel de bevestiging met de plaats nummers en die staan zwart op wit.

Forum Rechten