In 2017 wordt Kraken een VR-Coaster. Ik weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Misschien krijg je wel de keuze om ook zonder VR bril te gaan.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Mag er een camera mee naar binnen (Gopro)?
Ik kan hier niets over terug vinden. Alleen dat selfie sticks niet zijn toegestaan in de attracties.
In 2017 wordt Kraken een VR-Coaster. Ik weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Misschien krijg je wel de keuze om ook zonder VR bril te gaan.
Toch ben ik persoonlijk heel erg benieuwd naar de VR ervaring, afgelopen juli voor het eerst in Kraken geweest en kwamen er beide met hoofdpijn uit...
Vraagje .
In april gaan we na 25 jaar eindelijk weer eens naar florida.
Nu heb ik een site voor tickets seaworld gevonden die al eerder in dit forum genoemd word.
Graag wil ik weten of er mensen hier op het forum via deze site besteld hebben, en wat hun ervaringen zijn.
Alvast bedankt
https://commerce.4adventure.com/esto...icketsSWF.aspx
Laatst gewijzigd door patje.r; 07-11-16 om 17:33.
Als ik het goed zeg is de site die je linkt van Seaworld zelf, kan mij vergissen. Wij hebben in mei deze site gebruikt en na het afrekenen kregen wij bevestiging van Seaworld zelf. Verliep allemaal vlekkeloos!
Gister is Tilikum helaas overleden...r.i.p.
Hmmmm de link werkt wel weer, maar dit zijn dezelfde prijzen als op de reguliere Seaworld site.
dat is jammer.....
Klopt het dat de show met de Orca's nog steeds actief is? deze zou toch stopgezet worden? (heb de zoekactie gebruikt maar kon niets vinden)