Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 135

Onderwerp: Revolut

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Revolut

    @Hannie, ik heb de villa er uiteindelijk niet mee betaald. Durfde niet :-) Heb het toch maar via Paypal gedaan en dan eigenlijk puur om de verzekering. Ik heb er al wel flink wat geld op gestort en een lijstje gemaakt op basis van ervaringen van alle forumleden zodat ik weet in welke winkels ik met Revolut terecht kan.

  2. Top | #112
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Revolut

    Ik heb Revolut regelmatig gebruikt in juli in Florida: ging probleemloos. Overboeken vanaf mijn ING rekening duurde tot nu toe nooit langer dan 2 dagen.

    mijn dochter zit nu voor een half jaar in New Orleans (studie) en gebruikt hem ook. Heeft een probleem gehad met de kaart omdat ik de locatiebeveiliging aan had staan. Mijn telefoon (met app) is in Nederland, terwijl zij de kaart probeerde te gebruiken in New Orleans. En dat stelde Revolut vast en dus ging het sein op rood. Nu heb ik locatiebeveiliging uit staan en gebruikt ze hem daar naar volle tevredenheid.

    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  3. Top | #113
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Zoals ik al eerder aangaf veranderen de regels bij Revolut regelmatig.
    Niet dat ik er geen begrip voor heb maar het is wel zaak het in de gaten te houden.

    Hieronder de laatste update van Revolut.

    Fair Usage Policy


    Our core mission is to help you save as much money as possible. Certain services we provide are costly to us due to third party fees. For these services we have a monthly free usage limit, after which we will charge a small but fair fee to cover costs. We are working to bring these costs down.
    ATM Withdrawals

    ATM usage is FREE for up to £500 / €650 / $700 (or equivalent) a month, after which there will be a 2% fee applied to further ATM withdrawals until the end of the month. For example, if you withdrew £550 in one month, this would only cost you £1. We have to pass on these costs as Revolut doesn't own the ATMs...yet!

    If you are approaching your ATM withdrawal limit, don't worry, you can still spend as much as you want on your Revolut card instead, as this policy ONLY applies to ATM withdrawals
    Credit cards and USD debit cards

    Supporting debit card top-ups in USD is expensive for us. We're working to bring these costs down, but until then we have to charge:

    1% per top-up with a credit card
    3% per USD top-up with a debit card
    4% (1% + 3%) per USD top-up with a credit card

    In these cases, it might be cheaper for you to top-up via bank transfer.
    Cross-currency transactions

    Cross-currency transactions (Send, Spend, Transfer, Exchange) are free up to £5,000 / €6,000 / $6,000 (or equivalent) per month. A 0.5% fee will apply to further cross-currency transactions performed during the same calendar month.

    For example, if you have £6,000 on your account, and you exchange £5,000 into euros, this is FREE. Then, if you decide to exchange the remaining £1,000, there will be a £5 charge.This policy only applies to cross-currency transactions; so if you transfer £6,000 to a GBP account, it will still be FREE.

    This will apply to new users from 9th September 2016 and existing users from 9th November 2016.

    Illiquid Currencies

    For most currencies we provide you with the interbank rate...Awesome! However there are some illiquid currencies such as Thai Baht and Russian Ruble which are difficult for us to trade. For these currencies we will give you the best rate we can. You can check all these rates within the app.



    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Revolut

    Afgelopen drie weken twee revolut kaarten gebruikt, nergens grote problemen gehad. Soms gaat het de eerste keer mis omdat je bij chip gebruik geen code moet geven. Op en te laag saldo na nergens geweigerd, vooral in de parken is het echt ideaal.

    we hadden overigens wel een "echte" cc bij ons als backup

  5. Top | #115

    Standaard Re: Revolut

    Allereerst ben ik een nieuwkomer en wil mij voorstellen op deze manier. Zelf woon ik in Kaap Verdie en daar zitten we meteen al met die wisselkoersen, dus Revolut...niet slecht.
    Nou, geweldig allemaal. Ik had mijn zinnen gezet op number 26 maar ik zie geen kans om die pas vanuit CV. op mijn adres in Nederland te krijgen. Dacht het via een doorstuur bedrijf in Duitsland dat het mogelijk zou zijn, maar helaas.

    Maar wat zou de toegevoegde waarde van number 26 eigenlijk zijn, wat Revolut doet is toch ook buitengewoon goed.

    Overboeken van de ABN naar de lokale bank kost zo wie zo 5.50 euro, pin kosten ook een grap, dus ik denk dat ik wel blij ga worden van Revolut. Number 26 heeft geloof ik een IBAN, hebben we die direct nodig?

  6. Top | #116

    Standaard Re: Revolut

    Ok. dan, we hebben de pas aangevraagd en dat is blijkbaar veel makkelijker geworden. Alles via de app. van je mobiel, e-mail verificatie, pincode aanmaken en dat is het. Aangeven dat de pas verstuurd moet worden, en dat is het ook. Niks geen paspoort voor je mobiel houden om te checken, zo laag drempel mogelijk als wat. Ik denk dat het slim is, Neteller doet het ook zo maar is alleen wat duurder.

    Net zoals anderen ga ik eens een bedrag overboeken van mijn rekening in Nederland, dit bedrag wil ik dan op mijn rekening krijgen van CV. Ga eens kijken wat de kosten zijn om te zien of we het niet voor niks hebben gedaan.

    Wordt vervolgd.

  7. Top | #117
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Vandaag via de chat contact gehad met Revolut.
    Ik had maandag via een bankoverschrijving geld overgemaakt naar mijn Revolut account.
    Maar vandaag stond het er nog niet op. Nu blijkt dat je niet meer dan €1000 per jaar op je kaart mag zetten als je identiteit niet geverifieerd is.
    Ik dacht dat je alleen je ID hoefde te verifiëren als je meer dan 500 gbp pm uit een ATM haalt.
    Dit regeltje kende ik nog niet dus gelijk via de chat foto van paspoort gestuurd. En vervolgens werd mijn geld op de kaart gezet.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Lees net dat ATM opnames vanaf feb 2017 nog gratis zijn tot een tegenwaarde van 200 GBP (was 500 GBP)voor bestaande klanten.
    Voor nieuwe klanten gaat de wijziging direct in.

  9. Top | #119
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Lees net dat ATM opnames vanaf feb 2017 nog gratis zijn tot een tegenwaarde van 200 GBP (was 500 GBP)voor bestaande klanten.
    Voor nieuwe klanten gaat de wijziging direct in.

    Is het niet zo dat NU nog voor bestaande klanten 700 GBP en dan in februari voor bestaande klanten 200 GBP.
    Voor nieuwe klanten gaat direct het limiet in van 200 GB.
    Gaat inderdaad goed de verkeerde kant uit met Revolut.
    Iedere keer worden de regels weer scherper aangepast.

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Revolut

    Ze moeten ergens geld aan verdienen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •