@Brandsmaatje2;
Het ligt ook helemaal niet aan de bank zelf maar aan ICS. Want de bank stuur dit door.
Nou ja, ik bedoel dus ook dat ze niet geregistreerd staan betreft achterstanden. We hebben ook duidelijk gemaakt dat er genoeg spaargeld is, zelf een dagafschrift aan ICS gestuurd. Ook uitgelegd dat het alleen voor de vakantie is. Alle papieren toegestuurd waaruit blijkt dat er genoeg geld is. Even goed doen ze moeilijk, omdat het totale inkomen VAN MIJN VADER ALLEEN niet voldoende is en dat er een tekort is van Eur 15,--.
Ja ik kan begrijpen dat dat jullie er niets van snappen. Nou wij dus ook niet.
En KevinB.......Dank je wel voor de tip betreft Qander. Ik ga ze even vragen hoe het bij hun zit betreft het inkomen om een creditcard aan te vragen.
En nee ze hebben geen ING rekening. Misschien eens kijken wat daar de eisen zijn om een creditcard aan te vragen. Dan kunnen ze altijd daar een rekening openen.
KevinB.....Ik wil je ook nog even bedanken voor deze tip wat betreft de ING. Ik heb ze gebeld en het inkomen om een creditcard aan te vragen is bijna de helft als bij de ABN AMRO. Er werd geadviseerd om even langs een kantoor te gaan. Daar kunnen ze mijn ouders beter helpen als natuurlijk via de telefoon.
Dus dan maar een rekening openen bij de ING. Nou maar afwachten of dit dan wel lukt. Dank je wel nog.