en welke compensatie hebben jullie gekregen?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ja hoor, de vakantie maakt het helemaal goed. Ik begrijp ook dat het kan gebeuren, het is vooral de manier waarop er bij Iberia mee werd omgegaan en dat het allemaal zo lang duurde voordat we de tickets voor een nieuwe vlucht hadden, wat ik vervelend vond. En dat je het allemaal maar moest zelf moest uitzoeken, het was niet meer dan netjes geweest als ze hadden gezorgd voor goede communicatie over hoe en wat.
Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-16 om 17:26. Reden: q
Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida
en welke compensatie hebben jullie gekregen?
Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-16 om 17:27. Reden: q
We hebben een klachtenformulier ingediend en daar hebben we nog niets op gehoord. De compensatie die we hebben gehad was een hotelovernachting en bonnen voor een lunch, diner en ontbijt.
Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-16 om 17:27. Reden: q
Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida
En natuurlijk de 600 euro per passagier waar je recht op hebt.....
Ja maar daar zal je wel wat moeite voor moeten doen
Ze zullen niet uit hun eigen gaan compeseren je zal zelf een brief moeten sturen of via bv www.euroclaim.nl of www.vluchtvertraagd.nl moeten doen
Zij brengen overigs wel 25% kosten in rekening als je je geld hebt middels het no cure no pay system
Die bedrijven zijn veel te duur..
Ik heb dit ook al eens voor meerdere forumleden hier gedaan.
Wij hebben via de site het klachtenformulier ingevuld en op die manier om compensatie gevraagd. Dit formulier werd ook uitgedeeld aan de passagiers, maar toen wij aan de beurt waren zij de dame achter de balie dat we het formulier beter via de site konden invullen. Wel heb ik een blad meegenomen waarop stond wanneer je recht hebt op compensatie als je vertraging hebt. Hier stond inderdaad op dat je op lange afstandsvluchten recht hebt op € 600 pp indien je meer dan vier uur vertraging hebt. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat we inderdaad de € 600 pp zullen krijgen.
Weet iemand of je ook je kosten kunt declareren bij de reisverzekering zoals hotelovernachtingen die je niet hebt genoten en een dag autohuur die je hebt gemist?
Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida
Jazeker. Daar is je reisverzekering voor.
Net terug en ik kan zeggen het enige wat niet was verwacht is dat wij we op weg van Brussel naar Madrid en Madrid terug naar Brussel moesten betalen voor de drankjes en eten, buiten dat geen klagen gehad over de plaatsen, zeker niet van Brussel naar Madrid het vliegtuig was voor denk ik de helft gevuld en we kregen de plaatsen met extra extra veel beenruimte waar je normaal voor moet bijbetalen. De vluchten gingen allemaal op tijd dus al met al zeker meegevallen. Inderdaad soms wat stug personeel maar gebeurd vaker dus daar heb ik me ook niet echt druk over gemaakt. En wat betreft overboekingen, die hebben we meegemaakt op weg van Miami naar Madrid bij anderen waar 4 mensen helemaal in paniek waren toen hun vlucht werd uitgesteld naar de volgende dag bij een andere maatschappij nml American Airlines, dus het gebeurd overal.
Ook een weekje terug vanuit miami met iberia
Prima vlucht gehad qua prijs/kwaliteit verhouding
Zou het zo weer doen
Overstaptijd in madrid 1 uur 40 is makkelijk te doen terug hadden we 1 uur 10 was ook ruim voldoende
Op heenvlucht was eten prima terug iets minder helaas