Als je ams-sanford en mia-ams boekt dan sla je sanford-mia ook niet over lijkt me want dat heb je niet geboekt.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Kunnen ze je dan niet weigeren op Miami omdat je een deel van de vlucht overslaat, nl. het stuk Orlando -Miami.
Bij de meeste maatschappijen komt dan ook de rest van je ticket te vervallen. Het is toch ook gewoon mogelijk om die volgorde te boeken: heen AMS - SAnford en terug MIA - AMS. ? Lijkt me niet dat jouw mogelijkheid dan kan als dat goedkoper is.
Als je ams-sanford en mia-ams boekt dan sla je sanford-mia ook niet over lijkt me want dat heb je niet geboekt.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)
Dit is in feite een multicity ticket (terugreis vanaf een andere bestemming dan vanwaar je tijdens de heenreis bent vertrokken). Wij hebben niet met TUI gevlogen, maar wel met andere maatschappijen met zo'n constructie, bv heen Amsterdam-San Francisco, terug Los Angeles-Amsterdam. Vaak is zoiets (ongeveer) dezelfde prijs als een retour naar en van een bepaalde plaats. Ook hebben we diverse malen een multicity naar Orlando en vanaf Tampa geboekt of omgekeerd.
Sorry Frans, ik had je dan inderdaad niet goed begrepen. Ik dacht dat jij bedoelde dat je nu gewoon een retourticket AMS - Sanford kon boeken en dan een stuk overslaan.
Want je kon altijd al multicity tickets boeken bij TUI. Afhankelijk van vraag en aanbod was dan dan wel of niet duurder.
Mulitcity bestaat al een paar jaar bij TUI.
ALleen vaak was het dan duurder.
excuses had ik verkeerd gelezen
Hallo Floridagangers,
ik had even wat vragen over vliegen met TUI.
Zover ik kan zien vliegen we met de Dreamliner. We hebben sowieso Comfort class geboekt.
Nu is mijn vraag is deze ruimte meer als bijvoorbeeld de stoelen met een Delta vliegtuig economy class?
Mag je broodjes meenemen het vliegtuig in?
En is het de moeite waard om de entertainment box aan te schaffen voor de vlucht?
Astrid
Er is een al apart topic over TUI
http://www.floridaforum.nl/showthrea...voorheen-Arke)
Om op je vragen in te gaan:
- Comfort Class bij TUI is meer beenruimte dan DeltaEconomy. Maar niet dan Delta Economy Comfort, dan is dit weer meer.
- Ja, je mag broodjes mee.
- Nee, de entertainment box is niet de moeite en zonde van geld.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 04-10-16 om 11:03.
Dank je wel Fitzroy. Nou die vergelijking ken ik nietHet is voor het eerst dat we comfort vliegen.
Het was deze keer echt heel goedkoop dus vandaar dat we het erbij geboekt hebben.
Oh fijn dat we dat mogen meenemen.
Ja over de entertainment box zitten we erg te twijfelen voor zo'n lange vlucht. Dus maar even denken wat we zullen doen. Want ik vind dat best veel geld voor iets wat niet veel soeps is.