In september geldt het nog (8.25uur)
Maar.....ze zijn aan het aanpassen volgens mij....
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
In september geldt het nog (8.25uur)
Maar.....ze zijn aan het aanpassen volgens mij....
Het werkt nog steeds op alamo.com, via mijn iPad. Via de laptop werkte het eerder vandaag al niet meer.
https://www.alamo.com/en_US/car-rent...selectCar.html
Geboekt dankzij Elstars: Bij national via Expedia Dodge Grand Caravan or similar (zijn met 6 volwassenen) voor 20 dagen september/oktober voor 148,59!!! Moeten alleen nog de extra chauffeurs zien te regelen. kan ik dat via National doen? Account openen ofzo?
En zoonlief heeft voor 64 euro een cabrio gehuurd voor 6 dagen, issie helemaal blij mee.
Hadden beiden al geboekt voor veel hogere prijzen maar dat laten we gewoon even staan, annuleren kan altijd nog.
Dank je wel Elstars
Werkt nog steeds: zojuist (weer) geboekt..........
Soms zijn we best wel zielig. Of in ieder geval:ik
Had een boeking staan bij Sixt voor €360 (Chevy Silverado)
Maar ja 1: gezien het verhaal hier geboekt rechtstreeks bij Alamo voor €173 (Full Size SUV)
Maar ja 2: National heeft Emerald Aisle, dus daar geboekt voor €123 (Midsize met keuze uit Emerald Aisle).
Maar ja 3: Misschien trekken Alamo en National de tarieven wel in; dus National geboekt bij Expedia (Midsize SUV) €138
Maar ja 4: nog niets geannuleerd
Maar ja 5: ik ben zielig
A3
Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013
States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............
Lukt nog steeds. Net nog geboekt via Expedia een middelgrote SUV voor 15 dgn (15x24uur) voor Eur 91,- We hebben nog staan een gewone middelgrote auto bij rantalcars.com (Alamo) incl extra berijders en volle tank Eur 463,- Hopelijk is er begin volgende week wel duidelijk dat er niks wordt geannuleerd, aangezien wij eind volgende week gaan. Ik moet alleen kijken of ik via national kan inchecken en extra berijders vooraf kan regelen online. Iemand een idee? Hebben zij ook een 'skip the counter'?
Kan iemand mij vertellen als je ook emerald lid kan worden na de booking bij expedia en dan je partner toevoegen, zodat je de kosten voor additional driver kan besparen?
Alvast hartelijk dank voor het antwoord.
Net nog geboekt bij Alamo.com en mijn vorige bij Alamo.uk.brits geannuleerd.
Scheelt mij zo'n 420 euro.
Dank jullie wel voor het wijzen erop.
Net ook geboekt maar we krijgen nog geen bevestiging via de mail.
ik vraag het mij af of het nog gaat lukken.