Je kan ook de tolweg niet nemen
Als je vanaf het vliegveld de 95 neemt heb je geen tol.
Als je een navigatie hebt kan je ook de tolwegen uitzetten.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wat een gedoe zeg! We hebben nog geen cash nadat we aankomen, ook geen sunpass. Omrijden kost ons veel tijd, aan de andere kant het gebruik van de mogelijkheid die Budget ons biedt is ook weer ontzettend duur.
Ga er nog maar eens goed over nadenken!
Je kan ook de tolweg niet nemen
Als je vanaf het vliegveld de 95 neemt heb je geen tol.
Als je een navigatie hebt kan je ook de tolwegen uitzetten.
[QUOTE=axzel;218858]Wat een gedoe zeg! We hebben nog geen cash nadat we aankomen, ...................
Gewoon een rolletje snoep of zo kopen op de luchthaven en wat quarters als wisselgeld vragen voor de toll.
Wij gaan voor het eerst naar Florida en het toll systeem is me volgens mij nog niet helemaal duidelijk.
Klopt het dat als ik van het e-toll systeem van Budget gebruik maak ik maximaal 19.35 dollar kwijt ben voor het systeem en dat daar dan de tol nog bij komt?
Of betaal ik dan voor onze 2 weken in juli dan 19.35 dollar kwijt en ook nog een keer voor de week die in augustus valt?
En hoe 'activeer' ik dat systeem? Zit dat kastje standaard in de huurauto? En moet je dan bij de balie aangeven als je daar gebruik van wilt maken?
www.edmobama2014.wordpress.com
- 2014 Rondje LV - SF- LA - LV
- 2015 van Denver naar LV
- 2016 Rondje Miami incl de staten Georgia, N-Carolina, S-Carolina, Tennessee
Bij budget zat bij ons vorig jaar een kastje met een aan en uit knop in de auto.
Wij hebben hem toen niet gebruikt. Is eigenlijk alleen rond Miami nodig omdat je daar niet cash kan betalen bij sommige poortjes.
@Moon, zoals ik het begrijp betaal je maximaal $19.35 voor de gehele huur periode. Daar bovenop komen nog de tolkosten.
Nadeel is dat als je maar 1 dag tol moet betalen, je ook die $19.35 betaalt.
Is het mogelijk om op voorhand al een sunpass sticker te kopen, ik dacht dat ze voorheen ook via de floridaforum shop te koop waren?![]()
Zijn niet te koop op voorhand of je moet iemand vragen zo'n ding mee te nemen. Je kunt ook gewoon de tolwegen mijden op weg naar je eerste accomodatie en onderweg ergens een sticker of kastje kopen. Of gewoon toll by plate rijden, is niet eens duurder als een dag parkeren bij Disney. Mogelijkheden zat!!
Ligt er ook aan hoe vaak je naar Florida gaat. Ga je maar één of twee keer, zou ik me niet druk maken om die sticker of transponder. Die paar extra dollars zijn ook verwaarloosbaar als je via toll by plate doet.
Ga je toch veel vaker, ja dan is een transponder handig. Sticker is niet leuk als je van auto moet wisselen.. want die sticker kan je niet 2x gebruiken.
Ik heb dit even bij elkaar geharkt uit het Hertz autohuur topic, waarbij het probleem aangekaart werd dat autohuurders "zo maar" onterecht tol van je CC afschrijven, en in het geval van Hertz weinig tot niet willen meewerken om dit op te lossen. Ook wij hadden zo'n probleempje, maar dat is door Sunpass/Alamo prima en snel opgelost. Vandaar dat ik het ook even hier, in het Sunpass-topic wil plaatsen.
Het was even lastig om va de Sunpass-website een klacht te deponeren (website werkte niet goed), en bellen was geen optie (wss duurder dan de rekening), maar via de Sunpass Facebookpagina toch snel het juiste emailadres ontvangen, en binnen 2 dagen was de kwestie opgelost.
Sunpass;Dus het kan wel, wij zijn tevreden. Mocht iemand het emailadres nodig zijn, stuur me maar een PB.Good Morning Mr Gerrit,
We have received Alamos response:
We have issued a full refund in the amount of $5.45 to the customer's Visa card ending in ****.
The customer should expect to receive this refund within 5 - 7 business days. The confirmation number for this refund is 3*****8.
Is there anything else I can assist you with ?
Thank you,
Katharine Kennedy
FaneuilInc./Special Resolution Team Analyst
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Probeer nu op dit gebied door de bomen het bos weer te zien
Wij gaan dus van MCO ->Disney -> Tampa -> Frt Myers ->Napels-> Indian Beach -> Orlando.
De kans dat we dus in die drie weken toll moeten betalen is best wel groot.
Lees dat het een voordeel is om de sticker te kopen voor die 5 dollar, maar kun je ook bij alle tolwegen in Florida nog gewoon met cash betalen of is dit afgeschaft?