Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Oh, doe je zelf een plezier en zorg voor je eigen videosysteem. Die oude B767-300 waarmee United op Amsterdam vliegt, hebben een zeer verouderd videosysteem met een schermpje, niet groter dan je horloge![]()
De nieuwe vluchttijden zijn bekend bij UA en onze terugvlucht is veranderd.
we hebben nu op de terugreis nog maar 55 minuten overstap tijd op London Heathrow, dat was eerst 1u45m.
Aangezien we hier Europa binnenkomen denk ik niet dat dit haalbaar is.
ik was bij het boeken zo verblind door de lage prijs dat ik hier geen rekening mee gehouden heb
ik had op het forum al gelezen dat in januari de nieuwe vluchttijden bekend werden, dus dacht kijk nog eens even.
We hebben bij Supersaver geboekt, moet ik nu UA of Supersaver contacteren?
Of denken jullie dat het haalbaar is?
Supersaver bellen
Probleem opgelost!
Supersaver geprobeerd te bellen, dit lukte echter niet.
toen maar naar UA gebeld, en binnen 5 minuten een andere, zelfs betere vlucht gekregen .
Weer helemaal happy.
Alleen moet Supersaver nu weer een nieuw ticket uitgeven, gebeld, nope, ge- emaild, en nu maar afwachten.
wat als hun niet reageren?
Bij UA staat ons nieuwe vlucht al confirmed.
Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad?
Bijzonder! Normaal kan alleen het reisburo de vlucht voor je omboeken als je bij een reisburo geboekt hebt.
Niks aan de hand gewoon inchecken bij united en je heb je tickets.
Als je dan een conformatienummer hebt van United zou je via hun website (of de United app, als je die hebt) ook je itinerary en/of e-tickets naar jezelf kunnen mailen. Dan heb je dat maar vast.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Inderdaad, en dat voldoet. Wat in het reserveringssysteem staat, is van kracht. Heb je Supersaver (zit in Zuid Afrika) niet voor nodig.