Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 103

Onderwerp: Hotels via Hotwire

1. Top | #71
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015

Standaard Re: Hotels via Hotwire

Het is (denk ik) gewoon een kwestie van hotwire in de gaten houden en als er een prijs voorbij komt welke je bevalt, gewoon boeken. Er zal inderdaad best nog wel prijsverschil zijn als je wacht, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Wij boeken altijd hotels als de prijs ons bevalt, zowel op hotwire als op andere boekingsites. Natuurlijk kan het soms een paar euro per nacht schelen als we even hadden gewacht, maar anders om is net zo vaak gebeurd (dat we te lang hebben gewacht en een aanbieding voorbij was). Of er op het laatste moment "betere" hotels komen lijkt mij sterk, het zijn toch zo'n beetje altijd dezelfde hotels die op hotwire staan.

2. Top | #72
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik heb voor onze zomervakantie ook lang van te voren hotels op Hotwire kunnen boeken voor een goede prijs. Waaronder The Palazzo in Las Vegas voor $117, kost normaal iets van $350
    Ook in SF goede deal gemaakt lang van te voren. Heb in de gaten gehouden of het kort van te voren goedkoper werd, maar dat was in ons geval niet zo. Het hotel in SF was zelfs volgeboekt en stond dus helemaal niet meer op Hotwire.
    Dus mijn advies zou ook zijn: Hotwire in de gaten houden en boeken als de prijs je aanstaat.

3. Top | #73
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015

Wij hebben afgelopen zomer ook flink de smaak te pakken gekregen en proberen de gehele aankomende vakantie via Hotwire te boeken, wij kregen voor $54 per nacht het Rosen Inn aan i-drive, Orlando. Was inclusief zwembad, gratis parkeren en gratis shuttlebussen naar de pretparken. Zou normaal dik boven de 100$ per nacht zijn geweest. Vooral de mogelijkheid om zoveel mogelijk filters op een zoekopdracht los te laten spreekt erg aan, ook is het ergens ontzettend leuk om niet te weten welk hotel je krijgt tot je daadwerkelijk hebt afgerekend!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

4. Top | #74
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Ook wij zijn zeer tevreden met Hotwire en hebben voor komende maand 3 hotels via deze site geboekt. Idd fijn dat je je zoekopdracht aan eigen wensen kunt aanpassen.
    Voor onze vorige vakantie in Florida hadden we voor het eerst gebruik gemaakt van Hotwire en waren/zijn hierover zeer tevreden.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Ik vind het nadeel van Hotwire en Priceline dat je niet kunt annuleren. En door ervaring wijs geworden, doe ik dat niet meer. Het heeft mij al eens honderden $ gekost door een reis die onverwacht niet door ging maar niet onder de annuleringsverzekering viel.

6. Top | #76
    Ingeschreven
    Dec 2004

Afgelopen zomer heb ik bij Hotwire een hotel geboekt met free cancelation.

Toen ik daar een vraag over stelde aan hun klantenservice omdat er altijd staat all confirmed bookings are final zeiden ze dit:
    Free cancellation is only offered to selected Hotel partners therefore, other Hotel's do not have this offer.

Dus sommige hotels zijn annuleerbaar en dat staat ook duidelijk aangegeven bij de desbetreffende hotels.

7. Top | #77
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Maar je weet toch niet van tevoren welk hotel je krijgt en of ze dat aanbieden?

8. Top | #78
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik vind het nadeel van Hotwire en Priceline dat je niet kunt annuleren. En door ervaring wijs geworden, doe ik dat niet meer. Het heeft mij al eens honderden $ gekost door een reis die onverwacht niet door ging maar niet onder de annuleringsverzekering viel.
    Waarom vielen de geboekte hotels niet onder de annuleringsverzekering?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

9. Top | #79
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Maar je weet toch niet van tevoren welk hotel je krijgt en of ze dat aanbieden?
    Je ziet uiteraard niet welk hotel het is maar er staat wel bij of free cancelation van toepassing is.

Ik heb trouwens altijd nog het hotel gehad wat ik dacht dat het was. Je kunt dit uitzoeken via een site als www.betterbidding.com

10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

@Ebelix, omdat een annuleringsverzekering niet overal (en dan bedoel ik de redenen waarom je een reis cancelt) bij uitkeert.

Hannie, duidelijk. Als er free cancellation staat zou het prima zijn. Ik ga eens zoeken in Miami.

Forum Rechten