Dat is inderdaad wat er bedoeld wordt.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik vermoedt dat met "cultuur" in dit geval hiërarchie/seniority bedoeld word. Onderdanig aan superieuren waardoor samenwerking bij ongewone situaties in gevaar kan komen. De captain bepaalt en duldt geen tegenspraak. Dat kan (en heeft) tot ongelukken leiden(geleid).
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited
Dat is inderdaad wat er bedoeld wordt.
Duidelijk. Welke ongelukken zijn hierdoor gebeurd dan?
Wij vliegen iets te vaak naar Florida en moeten vanwege de kosten niet te kieskeurig zijn, dus bepaalt de aanbieding de keuze.Voor een Amerikaanse maatschappij komt dat al snel US Airways neer, tegenwoordig onderdeel van American, met ja, een klein toestel, vaak matig eten en geen entertainment aan boord anders dan een monitor aan het plafond. In Philadelphia kunnen we intussen met de ogen dicht overstappen.
Verder ben ik al met een aantal maatschappijen gevlogen die hier als no-go's worden genoemd. Iberia (niks mis mee, ook niet met de overstap op Madrid, uitgestrekt maar overzichtelijk vliegveld), Air Europa (hele dikke vertraging), Air France (geweldig, maar Parijs-CDG is het meest chaotische en onoverzichtelijke vliegveld dat ik ooit heb gezien), Delta (ren-je-rot op Atlanta ondanks 3 uur overstaptijd), United (vrijwel net zo armoedig als US Airways), AlItalia (luidruchtige en onbehouwen Italianen naast me, Rome is een rommelig vliegveld) en good old Martinair met zijn ellenlange vertragingen en hopeloze organisatie. Ben er vast nog een paar vergeten.
Ik ben voor geen maatschappij die op Europa en Amerika vliegt bang, ik denk dat ik veel meer risico loop elke dag naar mijn werk in Zoetermeer op een bomvolle snelweg.
Vliegen is mijn hobby niet, maar om naar ons geliefd Florida te gaan moet je wat. Hoogste tijd dat ze scotty-beam-me-up eens uitvinden. Het is toch van de gekke dat we ons anno 2015 nog analoog moeten verplaatsen.
Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 20-11-15 om 07:24.
Volgens mij was de crash van Asiana air op San Francisco recentelijk een gevolg van hiërarchie in de cockpit.
Een mogelijke oorzaak ja. Maar ze hebben wel besloten om de training aan te passen: http://www.reuters.com/article/2014/...A1906U20140210
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ga vooral door, superinteressant topic. Alleen zie ik onderhand door de bomen het bos niet meer. ;-)
Als fervent volger van Air Crash Investigation heb dat als oorzaak al vaker voorbij zien komen, o.a. bij maatschappijen uit het Verre en Midden Oosten, maar zou zo uit het hoofd geen namen en rugnummers durven zeggen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited
Korean Airlines: http://news.nationalgeographic.com/n...ture-outliers/
en mogelijk Asiana Airlines: http://www.reuters.com/article/2014/...A1906U20140210
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Lion Air.....