Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 60 van de 69 EersteEerste ... 10505859606162 ... LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #591

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij gaan niet rond de kerstperiode maar in juli-augustus maar gaan wel met 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud! Het wordt ook onze eerste keer in Florida. Misschien heb je wat aan ons blog en kan je daar (tegen de tijd dat we gaan) wat tips uit halen.

  2. Top | #592
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De meeste floridagangers kopen tickets hier. Er zijn al verschillende topics over prijzen en waar te kopen.
    Moeten jullie kinderen niet naar school in die tijd?

  3. Top | #593

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    wij hebben verlof gekregen van school.ik heb namelijk een eigen bedrijf ;-)

  4. Top | #594
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: East Coast route 1

    Hallo allemaal,

    Ik ga in november richting Orlando en Miami! echt super veel zin in alleen proberen we een beetje een inschatting te maken wat je kwijt bent aan eten en drinken in beide plaatsen, de omgeving en natuurlijk ook in de pretparken! kan iemand mij daar iets over vertellen? We hebben echt een te volle agenda dus moet alles redelijk strak plannen ook qua het bezoeken van de parken!

    Heeft iemand ervaringen met het zowel bezoeken van een park en daarna een waterpark bijv? We zijn flink aan het puzzelen dus vandaar de vraag!

  5. Top | #595
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Pretpark + waterpark bezoeken lijkt mij zonde van het geld. Meestal combineerden we een waterpark met een Mall/Outlet.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #596

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hallo,
    Ik ben relatief nieuw op het Florida forum, ik lees hier vooral veel mee en ben wat posten betreft tot hiertoe ietsje actiever bij de collega's van Alles Amerika.
    In 2016 gaan we wellicht onze eerste gezinsvakantie in Florida doorbrengen.

    Ivm schoolgaande kinderen wordt dat ofwel de Belgische paasvakantie ofwel ergens in juli/augustus. Beide hebben hun voor- en nadelen: in maar/april is het weer aangenamer, maar dan hebben we maar maximaal 14 dagen (paasvakantie 25/3 tem 9/4) en zit Pasen daar middenin, wat grote drukte betekent in de pretparken. De zomervakantie hebben we meer ruimte (2,5 tot ruim 3 weken), maar dan zit je met tropische warmte.

    De keuze is dus nog niet definitief gemaakt, er moet nog heel wat tegen elkaar afgewogen worden en natuurlijk is het financiële aspect van vrij groot belang. Ik heb het afgelopen jaar al geprobeerd om wat prijzen te vergelijken, maar waar ik maar moeilijk zicht op krijg is of er tussen de maanden juli en augustus enig prijsverschil merkbaar is in zowel vluchten als accommodatie. Heeft iemand daar enige ervaring mee?
    En is het de hele zomer quasi even druk qua toeristische trekpleisters (o.a. in de pretparken) of zitten daar ook drukkere periodes bij, ik zeg maar wat, omstreeks 4 juli bijvoorbeeld?

  7. Top | #597
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Juli/augustus is de drukste periode in Florida (naast de kerst). Half augustus wordt het wel iets rustiger maar het is nog steeds niet te vergelijken met het voorjaar.
    4 juli is het topdrukte in de parken. Wij zijn wel eens in die periode in Orlando geweest en waren toen rond 18.00 uur in Island of Adventure. De drukte viel om dat tijdstip heel erg mee, maar alle eet/drinktentjes waren gesloten. Amerikanen maken zich dan op voor het vuurwerk.
    Niet alleen is het drukker in de zomer, het is ook duurder. Naast de vliegtickets en kosten voor hotel/huis zijn ook de prijzen voor bv Discovery Cove of express passen in het voorjaar veel goedkoper.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #598
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Minime ,wij gaan altijd in de paasvakantie . Wij zorgen we vrijdag kunnen vertrekken ook al betekent dat ik een dagje vroeger vertrek dan eigenlijk van school mag . Voordeel heerlijk weer zonder de klammigheid en vele buien , als je een beetje uitkijkt zijn de vliegtickets een stuk goedkoper als je via schiphol vliegt in nederland hebben ze geen paasvakantie . Ik heb gekeken en pasen valt heel erg vroeg op 28 maart volgend jaar en jullie hebben verlof tot 10 april . Dus ik zou de eerste week geen pretparken doen en de tweede week wel dan is het er een stuk rustiger .

  9. Top | #599
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Wij zijn van plan volgend jaar 2 week naar Florida te gaan. Nu zijn wij enorme Disney fans en willen ook zeker een aantal dagen naar de parken. In ieder geval de Disney parken en Universal staan op de lijst.
    We gaan met 2 kinderen die dan 10 en 2 jaar oud zijn. Hoeveel dagen kunnen we het beste uittrekken voor de parken? We zijn geen achtbaan fans dus dat scheelt weer wachttijden

    Ook op het lijstje staat voor mij het Dolphins stadion en misschien naar de Keys maar dat ligt er aan hoeveel tijd wij overhouden.

  10. Top | #600
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    @Carthrax, hoeveel dagen je kan doorbrengen is eigenlijk moeilijk te beantwoorden.
    Ligt er een beetje aan hoeveel tijd je hebt en hoeveel energie.
    Wij deden in het verleden altijd zo dat we één dag een park gingen doen en de andere dag iets rustig.
    Disney heeft al vier parken die je, m.i. , geen van allen goed kan zien in één dag.
    Dus daar ga je al.
    Wij hebben een jaarpass en zijn het afgelopen jaar royaal meer dan tien keer geweest.
    En we hebben nog steeds niet alles gezien.
    Maar goed, je zal je dus niet vervelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •