Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 189 van de 196 EersteEerste ... 89139179187188189190191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.881 tot 1.890 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1881
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

De 787-Dreamliner is ingedeeld in 3 klassen : Economy, Comfort en Premium Comfort

Nu zal de ruimte in Economy aan de krappe kant zijn en in de Premium Comfort natuurlijk overbemeten maar ik vraag me af hoe het met de ruimte in de Comfort is gesteld.

M.a.w. : is Comfort te doen voor personen met (net als ik) een wat forser postuur ??

2. Top | #1882
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #1883
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ja dat weet ik wel, maar ben op zoek naar ervaring van passagiers die daadwerkelijk al eens comfort hebben gevlogen...

4. Top | #1884

Als je alleen fors bent in de breedte dan helpt comfort niet, die stoelen zijn net zo breed en hebben alleen meer beenruimte
    Ben je alleen in de lengte forser, dan is comfort zeker aan te raden. Ik ben 1,92m en vlieg altijd comfort in Europa, economy is geen doen.
    Voor ver kies ik altijd business of Star/Premium classe. Maar dat is meer omdat je dan 2-3-2 zit en er dus niemand naast je zit als je met zijn 2-en reist.

5. Top | #1885
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Als je alleen fors bent in de breedte dan helpt comfort niet, die stoelen zijn net zo breed en hebben alleen meer beenruimte
    Ben je alleen in de lengte forser, dan is comfort zeker aan te raden. Ik ben 1,92m en vlieg altijd comfort in Europa, economy is geen doen.
    Voor ver kies ik altijd business of Star/Premium classe. Maar dat is meer omdat je dan 2-3-2 zit en er dus niemand naast je zit als je met zijn 2-en reist.
    Het gaat ook hoofdzakelijk om de extra beenruimte, vandaar ;-)

6. Top | #1886
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Wij zijn vorig jaar Economy gevlogen en ik kon met mijn 1.90 prima zitten.

7. Top | #1887
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    De 787-Dreamliner is ingedeeld in 3 klassen : Economy, Comfort en Premium Comfort

M.a.w. : is Comfort te doen voor personen met (net als ik) een wat forser postuur ??
    Ik ben 1m90 en breed uitgevallen. Zolang je niet naast een exacte replica van jezelf zit valt het mee :-)
    Let wel op op welk vliegtuig je zit:
    op de heenvlucht hadden we PH-TFL, op de terugvlucht PH-TFM, en ik had de indruk dat PH-TFM net wat meer beenruimte had.
    Ik ben er nog niet uit of ik de extra kosten die gemaakt zijn voor zegelreservering op PH-TFL ga terugvorderen bij jetairfly of niet... De crew op PH-TFL zei me dat er geen extra beenruimte was, en dat "indien het een Arke vlucht" was, ze daar standaard papieren voor hadden. Voor JAF wisten ze het niet.. In dit geval waren er ook andere mensen gaan klagen die dicht bij ons zaten, en die werden dan verplaatst. Hierdoor mochten wij ons verzetten en had iedereen van het gezelschap een lege zetel ertussen.

8. Top | #1888
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    In dit geval kan je toch ook gewoon voor twee zitjes IN het gangpad kiezen? Je bent dan zeker dat je alleen gestoord kan worden door je reisgezel? (in 3-3-3)

9. Top | #1889
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013

De laatse rij in de dreamliner is volgens mij 2 om 2....wij vlogen overigens economy deze zomer, in nog de gewone boeing. en hadden stoelen gereserveerd bij de nooduitgang, was voordeliger dan de comfortvlass toeslag (ik meen 40 euro enkel, maar heel veel beenruimte) Ik vlieg donderdag met de #driemliner naar Praag PenPe, zal ik vergelijkend warenonderzoek voor je doen?
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

10. Top | #1890

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fets Bekijk Berichten
    In dit geval kan je toch ook gewoon voor twee zitjes IN het gangpad kiezen? Je bent dan zeker dat je alleen gestoord kan worden door je reisgezel? (in 3-3-3)
    Ik neem aan dat je het middenpad bedoeld?. In het gangpad met 2 klapstoelen vind ik niets
    Maar inderdaad, dat zou kunnen, maar dan kan ik mijn hoofd niet tegen het raam of een wand leggen om te slapen....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 12-04-15 om 21:12.

Forum Rechten