Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 185 van de 196 EersteEerste ... 85135175183184185186187195 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.841 tot 1.850 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1841
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Ik heb wel een keer een stoel gehad waar de piloot naast me lag te slapen. Waren perfecte stoelen, af te sluiten met een gordijntje en veel ruimte. Was in een Delta toestel. Daarna nooit meer tegengekomen helaas. Aardige kerel was die piloot ook. Hou normaal niet zo van contact met diegene die naast me zit in het vliegtuig, dit was wel interessant.

2. Top | #1842

In de meeste machines van de huidige tijd hebben de vliegers / cabine een eigen ruimte om te slapen en zitten ze niet meer tussen de passagiers.
    In een 787 is dat bij de achterste galley het trapje op. Daar staan 6 bedden. Voor crew en cockpit.
    In de 777 zit datzelfde, maar dan voorin de cabine. Daar slaapt men boven de businessclass
    In de 767 van Arke hebben ze bedden in de cabine. Ter hoogte van rij 21 is aan de linkerzijde een slaapcabine gebouwd met 2 bedden erin. Dit is wel naderhand ingebouwd. Geen standaard iets in een 767.
    in de airbus 330 heb je de slaapruimte beneden zitten tissen het voorste en achterstw bagageruim. Dit is wel een optie met meerprijs en hebben dus niet alle 330's.

3. Top | #1843

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry77 Bekijk Berichten
    Gevat antwoord wederom Niels hahaha. Ik doel uiteraard de stoel achter de piloot in de cockpit ! Maar die zal wel niet te reserveren zijn haha
    Zou er niet op rekenen Ferry. Zowiezo is tijdens de vlucht het flightdeck een no-go area bij Arke (en eigenlijk alle andere maatschappijen). Als je gekuk hebt mag je na de landing even kijken. Maar alleen als je geluk hebt. Als in flight de cockpitdeur open gaat word je bi Arke zelfs verzocht in de cabine te wachten en niet inde galley te staan. Zijn helaas erg streng maar wel noodzakelijk.

4. Top | #1844
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Logisch het is geen speelgoed ! En gezien de incidenten hebben ze geen andere keus dan de cockpit af te schermen.

Het is overigens wel een droom van me om tijdens een vlucht in de cockpit te zijn. Helaas zal dat nooit werkelijkheid worden

5. Top | #1845
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

@b767 zojuist het seatplan van de thomson 787 bekeken die zoals jij aangaf dezelfde indeling heeft als de PH TFM straks.
    mijn vraag aan jouw: als jij de keuze had ( reisgezelschap 2 volwassen en 2 kinderen ) welke stoelen nam je dan in het premium comfort gedeelte ?

6. Top | #1846

Alleen het premiumgedeelte heeft dezelfde indeling.
    Ik zou altijd aan het raam gaan zitten en altijd uit de zonkant (zorgen dat je tijdens de vlucht geen zon op je raam hebt).
    Meestal resulteert dat in heen een GJ plaats en terug een AC.

7. Top | #1847
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Bedankt Niels

8. Top | #1848
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry77 Bekijk Berichten
    Logisch het is geen speelgoed ! En gezien de incidenten hebben ze geen andere keus dan de cockpit af te schermen.

Het is overigens wel een droom van me om tijdens een vlucht in de cockpit te zijn. Helaas zal dat nooit werkelijkheid worden
    Moet je toch proberen Ferry, zelf ben ik in het verleden vele malen in de cockpit geweest zelf ruim na 9/11.
    Probeer een keer de piloot zelf aan te spreken, als dat lukt, en als er een klik is zal en kan hij echt wel regelen dat je een keer in de cockpit kan komen..

9. Top | #1849
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

@frans

ja dat kan ik wel eens proberen. Wie weet

10. Top | #1850

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Moet je toch proberen Ferry, zelf ben ik in het verleden vele malen in de cockpit geweest zelf ruim na 9/11.
    Probeer een keer de piloot zelf aan te spreken, als dat lukt, en als er een klik is zal en kan hij echt wel regelen dat je een keer in de cockpit kan komen..
    Bespar je de moeite bij Arke.
    Bij Arke is het InFlight simpelweg verboden in de bedrijfsregels... Denk dat een vlieger aan een wildvreemde zijn baan op het spel zal zetten.
    Na de vlucht bijna nooit een probleem, tenzij er om wat voor reden dan ook een quick turnaround noodzakelijk is waardoor er gewerkt moet worden . Voor de vlucht kan soms wel soms niet... Afhankelijk van de tijd.

Forum Rechten