Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 30 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

1. Top | #51
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006

Standaard

Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind (6) 4750 euro kwijt voor totale reissom (vliegen US Airways, hotel "Country Inn & Suites Calypso Cay incl. ontbijt, Alamo midsize huurauto, 6 dgn Hopper + 5 fun visits Disney en 5 dgn Universal hopper). Zijn van 13-07 t/m 02-08 weggeweest
    Natuurlijk flink gewinkeld maar dit kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt net zoals het eten, wij hebben in 21 dgn ongeveer 3800-4000 dollar opgemaakt (wel veel kleding gekocht)

2. Top | #52
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Standaard

Wij zijn €1980 euro voor 2 pers. kwijt rondreis florida hotels en huurauto en tickets inbegrepen voor 2 weken nog eens € 200.- voor alle entree kaarten die we online al gekocht hebben en plus minus € 500.- euro zakgeld per persoon mee.

Phoe is toch een hoop geld samen...

Dennis

3. Top | #53
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard

Nou, neem van mij maar aan, dat je vergeleken met de meeste forummers hier maar een schijntje kwijt was.
    Ik durf met goed fatsoen hier niet eens te schrijven wat ik de afgelopen 4 weken in Amerika kwijt was.....
    Eric

4. Top | #54
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Low budget naar Orlando en disney

Hallo allemaal,

heeft er nog iemand tips voor een lowbudget vakantie naar orlando???
    We gaan pas in 2009 maar van sparen komt de laatste tijd niet zo veel dus alle tips zijn welkom!!!

ALVAST BEDANKT!!!!

5. Top | #55
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Low budget naar Orlando en disney

Rare vraag, je gaat pas over 3 jaar, en je wilt nu al tips?
    Zou toch maar gaan sparen als ik jou was, anders wordt het niets in 2009...
    ERic

6. Top | #56
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Low budget naar Orlando en disney

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Rare vraag, je gaat pas over 3 jaar, en je wilt nu al tips?
    Zou toch maar gaan sparen als ik jou was, anders wordt het niets in 2009...
    ERic
    Als je niet kunt sparen kun je zeker niet naar Florida, dat is mijn gouden tip! :lol:
    Dus sparen het is zeker niet goedkoop tenzij je alleen Mc donalds eet niets koopt en geen parken wilt bezoeken en alleen maar aan het strand wilt liggen. Dan red je het misschien nog in 2009.
    G marisca :?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

7. Top | #57
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard

Lenen.nl

8. Top | #58
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Beetje flauwe antwoorden van jullie vind ik....

Tips voor Budgetreis Orlando:

* zoek de allergoedkoopste vlucht in de allergoedkoopste periode: moet kunnen voor zo'n 400 euri pp incl. belastingen, toesdlagen e.d.
    * boek goedkope hotels; mogelijk va ca. $30 = ca. € 23 per nacht per kamer, als je goed zoekt ook incl. continental ontbijt
    * boek een economy class auto bij Alamo
    * eet verstandig
    * beozke geen pretparken (kost je ca. $ 60 pppd) maar bijv. Kelly Park ( $ 1pppd), reptile world serpentarium, homosassa springs state park en verder diverse andere state parks. Bezoek geen malls!!!

MVG

A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

9. Top | #59
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
    Lenen.nl
    Ik denk inderdaad dat dit de gouden tip is... Voor mensen die niet kunnen sparen, zijn dit soort middelen uitgevonden. Je hoeft niet Low Budget op vakantie en je hebt na de vakantie weer een prachtig 'doel' waar je je geld in steekt. Prima deal toch?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

10. Top | #60
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard

Tips:
    Vlucht: hoogseizoen: vroeg boeken, zo mogelijk bijna een jaar van te voren. Laagseizoen: laat boeken, soms zijn er aanbiedingen voor erg weinig.
    Auto: kleinste klasse boeken, vragen om kortingen. Kans dat je een grotere krijgt voor nop is groot.
    Hotels: Priceline is goed. Ook diverse motels aan de rand van Orlando gewoon te boeken voor minder dan $30 per nacht. Ga je met meerdere mensen dan kan een condo voordelig(er) zijn. Zoek op internet en vraag ernaar bij je reisorganisatie. Goedkoop kan echter ook duur zijn, als de afstand naar de parken groot is en je veel tijd en benzine kwijt bent om naar de parken te komen.
    Disney: neem een 10-dagen base-ticket met extra's, zonder hopper- of non-expiration-opties. Je kunt dan 10 volle dagen genieten van 1 park per dag en 5/6 volle dagen van de overige Disney-attracties, dus ruim twee weken onder de pannen bij Disney voor minder dan € 20 per dag. Drinken in de parken neem je zelf mee (bij Publix-supermarkt kost 2,5 gallon water evenveel als 0,5 liter in de parken) en vul je lege flesjes steeds weer in je hotel/condo vanuit grote flessen (bespaart al nds gauw $15 per dag). Haal 's ochteds een zak broodjes en beleg bij Publix en smeer je broodjes voor de lunch of eerste honger. Huur geen kinderwagen á $10 per dag, maar neem er zelf één mee uit NL of koop er eentje bij Walmart voor $10,92 (+tax) en laat die na de vakantie in Florida achter.
    Shoppen: sla de dure malls (o.a. Florida Mall, m.u.v. Playmobil winkel) over en ga naar de outlet-malls en Flea-Markets. Vaak aanbiedingen a la "70% korting op de laagst genoemde prijs". Verwacht daar niet de laatste mode. Ga voor Disney-artikelen naar WalMart, scheelt ca. 50% (of meer) op de prijs in de parken.
    Verder: zorg dat je koffers op de terugweg niet zwaarder dan 50 pounds / 23 kilo zijn. Zwaarder = + $ 50 per koffer.

Als je nog meer tips wilt, geef dan aan op welk vlak je meer wilt weten.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten