Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 80 van de 115 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1150

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

1. Top | #791
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

Inderdaad, alle paspoortgegevens moet je invullen bij ESTA.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #792
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014

Oké, dan weet ik wat mij eerst te doen staat.

3. Top | #793
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik kreeg gisteren een mailje met onderstaande tekst. Op zich een goede service om te meden dat je ESTA vervalt over 30 dagen. Maar .... maar .... mijn ESTA is toch 2 jaar geldig, dus tot 4-5-2015? Da's nog ruim 3 maanden, zo'n 100 dagen. Dat staat ook op de ESTA bevestiging die ik heb geprint.

Aangezien ik over 6 weken (dus vóór 4-5-2015) nog een keer naar de USA ga, ging ik er toch even over twijfelen.

Ik ga dus maar gewoon op mijn "oude" ESTA naar Florida. Zal wel een foutje zijn. Of niet? Is er wat veranderd?

ATTENTION! The travel authorization submitted on May 4, 2013 via ESTA will expire within the next 30 days. It is not possible to extend or renew a current ESTA travel authorization. You will need to apply for a new ESTA travel authorization. Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov if travel to the United States is intended in the near future. If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #794
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar is je paspoort ook nog geldig?
    Ik kreeg nl. keurig een waarschuwingsmail omdat mijn paspoort verliep en daarmee de ESTA.

5. Top | #795
    Ingeschreven
    Dec 2004

Yep, paspoort geldig tot feb 2018. Nog even bij ESTA nagekeken en daar staat ook feb 2018 in.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-15 om 18:28.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #796

Ik zou het risico niet nemen voor die 10 dollar.

7. Top | #797
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik zou gewoon die 30 dagen afwachten. Als hij dan expired dan kun je altijd nog een nieuwe indienen.
    Je dient hem uiterlijk 72 uur van te voren aan te vragen (okay, een iets ruime marge kan handig zijn).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #798
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

vraagje... we vertrekken 14 februari naar NYC vanuit Zaventem... maar op onze ESTA staan nog de gegevens van onze vorige USA reis (van Dusseldorf-Miami) , nu vinden we geen van beide hoe je je 'city where you are boarding' kan aanpassen... HELUP
    ESTA is nog geldig tot eind maart 2015, paspoorten zijn ook nog dik ok!
    *moeten we echt een nieuwe ESTA indienen voor dat ene zinnetje? Of heeft die city where you are boarding niet zoveel belang?*
    THANK YOU!!!

9. Top | #799
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar op de officiële ESTA site zou je dat kunnen aanpassen, inloggen met ESTA nummer of naam en paspoortnummer, en je kunt wijzigen.
    Ik dacht trouwens dat dat optioneel was, dus niet belangrijk. Wij hebben dat nog nooit aangepast.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #800
    Ingeschreven
    Dec 2004

Nee, die gegevens kun je inderdaad niet aanpassen. Alleen het adres waar je verblijft.
    Gewoon reizen op de huidige / oude ESTA.

Forum Rechten