Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 22 van de 24 EersteEerste ... 122021222324 LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

1. Top | #211
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

Ik koop altijd wat kadootjes voor de kids om de vliegreis wat leuker te maken. Ik las op een ander forum de tip: de miniboxset van "Waar is Wally". Erg leuk voor mijn dochter van 6 jaar.
    Voor mijn zoontje van 2 jaar heb ik in ieder geval een Sinterklaasboek van Intertoys bewaard. Kan hij lekker kijken en scheuren desnoods.
    Wie heeft er nog meer leuke tips? Wat kopen jullie voor de kids om ze een beetje te vermaken tijdens de lange vliegreis? (Behalve dan stiften, kleurboekjes, DVD etc.).
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

2. Top | #212
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012

Verrassingseieren, kleine speelgoedjes (die geen herrie maken), doeboekjes, verrassingszakjes met hondjes en zo (o.a. Blokker), snoepjes, kwartetspel, autootjes . Ik begin altijd ruim van tevoren met inslaan, Action, Blokker, Kruidvat en HEMA behoren hierbij tot mijn favoriete winkels

Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes, Monique

Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

3. Top | #213
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

Toen ik klein was en op reis ging met mijn ouders ( elk jaar met de auto naar Spanje) maakte mijn moeder een papieren vouwer (zie foto) , eerst mocht ik dan een getal kiezen (vb 5) waarop mijn moeder dan 5x de vouwer opendeed (je kan ze horizontaal en verticaal opendoen) , op elke kant stond een kleine tekening , als er dan 5x was gevouwen mocht ik een tekening uitkiezen , waarbij moeder een zak met kleine pakjes had waar diezelfde tekeningen opstonden (elk pakje kwam dus overeen met een tekening op de papieren vouwer) koos ik vb de hond , dan kreeg ik het pakje waar de hond opstond.
    Dit konden dan kleurboekjes zijn , speelgoeddiertjes, kleine dingen waar ik dan weer enige tijd zoet mee was.
    Om de zoveel tijd deden we dit opnieuw tot we bijna waren aangekomen en de pakjes op waren, nostalgie alom Maar doe dit zeker ook later met mijn eigen kids!

4. Top | #214
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Nostalgisch! En als je niet meer weet hoe je zo'n ding vouwt dan legt dit jongetje je het graag uit:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #215
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013

Wij hadden met onze kids van toen 3 en bijna 2 ook een aantal kadootjes bij. Stickers werkte bij ons heel goed. Van die kleine stickerboekjes hebben ze bij Hema. Acttion heeft idd een heleboel leuke kleine rommeltjes die kids prachtig vinden. Wij hebben de meiden allebei een klein tasje gegeven van Disney dat ze zelf konden inkleuren. Die waren ideaal en gingen ook in Florida overal mee naartoe. Heel handig in de auto!
    Onmisbaar is toch ook wel snoep. Ja ik weet het... Slecht, maar werkt super. Lolly's werken goed, ook fijn tegen oorpijn. En van die doosjes met snoepjes of krentjes.
    Belangrijkste is toch wel: relax het is vakantie! Met de vlucht komt alles goed.

6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker soralysha's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011

Voor onze dochter kocht ik ook altijd kleine cadeautjes. kleurboekje, weven met papieren strookjes enz enz. Nu is ze 11 jaar en zijn het filmpjes om te kijken geworden, lezen op haar Ipod en spelletjes op haar Ipod natuurlijk. Wij hebben nooit problemen gehad zowel met de auto vakanties als de vliegvakanties niet.

www.floridavakantie2014.blogspot.nl

7. Top | #217
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Wij vertrekken aankomende paasvakantie.

Ik kom er maar niet over uit.... Wel of geen autostoel meesleuren om dan te gebruiken tijdens de vlucht.
    We hebben een rechtstreekse vlucht ( Air Berlin). Van Dusseldorf naar Fort Myers.

Onze oudste is 6 en die kan zich prima vermaken met Ipad, Nintendo enz...

Maar onze jongste zoon van 15 maanden is een echte stuiterbal :-)

Ik heb me al suf gezocht op internet over verschillende ervaringen. Ook blijkt dat de luchtvaartmaatschappijen geen duidelijke regels hebben over welk merk van autostoel. Zo staat op de site van Air Berlin een maxi cosi tobi ( die wij hebben) niet op de lijst van geaccepteerde stoeltjes, maar hij staat wel op de foto afgebeeld bij de uitleg ervan.

Om nog maar te zwijgen over het gesleur ermee door de luchthaven... Nu dat kan wel op te lossen zijn door de stoel met spanriemen vast te maken aan een trolley en zoonlief in de buggy.

Heb je zelf nog wel wat ruimte naast zo een autostoel? Kan het tafeltje nog wel omlaag zodat het kind filmpje kan kijken ofzo?

Graag ervaringen.

8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014

Wij hebben een aantal jaar geleden een autostoel meegenomen in het vliegtuig. Ging op zich prima hoor...Van tevoren kun je even bellen met de luchtvaartmaatschappij of ze je stoeltje goedkeuren. Ik vond het geen gezeul, maar dat is van persoon tot persoon verschillend natuurlijk. Bij ons kon het tafeltje nog omlaag. Wat wel irritant was voor onze voorburen is dat de beentjes dan veel sneller tegen de voorstoel trappen...dus we hebbel wel vaak beentjes omlaag moeten houden.... Ik denk dat ik er nu voor zou kiezen om een stoeltje in de ruimbagage in te checken eerlijk gezegd.

9. Top | #219
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Is hetmisschien een idee om zo'n opblaasbaar autostoeltje aan te schaffen?
    In het onderwerp over autostoeltjes hier op het forum zag ik zoiets langskomen. Lijkt mij een prima oplossing.

zie http://bit.ly/1yDBdEw

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #220
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014

Wij hebben ook de autostoel meegenomen voor in het vliegtuig toen onze zoon zo jong was, zeker omdat ze toch wat steviger zitten door de stoel en ze zitten wat hoger waardoor je ze ook kan vermaken met een tekenfilmpje op het multimedia scherm.

En mocht hij dan toch in slaap vallen dan wordt hij meer ondersteund door de autostoel dan als hij in een vliegtuigstoel had gezeten.

En zoals je zelf al zegt even met een riem vastmaken aan een trolley en klaar ben je.

Forum Rechten