Nee. Tis een gemiddelde. De ene maand 10 de andere 12 dan weer 11 etc etc. Afgelopen jaar 114 geproduceerd, das iets minder dan 10 per maand. Met name de eerste paar maanden lag de productie nog wat lager.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
@b767
leuke weetjes hoor. Kan dus als het maximaal is zomaar 24 stuks per jaar meer zijn. Ik hoor graag meer nieuws als je weer meer weet.
@nijt... Lijkt me gaaf
Laatst gewijzigd door Ferry77; 06-01-15 om 16:41.
Nee. Tis een gemiddelde. De ene maand 10 de andere 12 dan weer 11 etc etc. Afgelopen jaar 114 geproduceerd, das iets minder dan 10 per maand. Met name de eerste paar maanden lag de productie nog wat lager.
Btw. Een keertje naar Boeing Field is echt de moeite waard!!
@b767 en die 114 stuks is dat van alle fabrieken van boeing ?
Boeing field wat is dat en waar ?
Das waar de boeing fabriek staat. Dat heet Boeing Field.
Die 114 stuks zijn de 787's die van de 3 productielijnen in Everett (Boeing Field) en Charlston af zijn gekomenn.
Meer productielijnen voor de 787 heeft Boeing niet.
Bij elkaar worden er per maand een stuk meer vliegtuigen geproduceerd. Alleen van de 737 rollen er al circa 40 per maand van de productieband.
Maar we gaan nu wel erg offtopic.
Ja idd off-topic maar wel erg leuke info ... misschien een keer een onderwerp starten over dit soort vragen of weetjes
ieder geval bedankt.
gr fer
@b767 "Eerste vlucht in dienst van Arke staat gepland op eind maart"
Is dit een testvlucht? Of gaat die dan al naar Florida?
Hebben gisteren geboekt en volgens Arke:
Jetairfly 787 Dreamliner
JAF 517 vrijdag 03/04/2015 Amsterdam - Orlando V: 9:00 A: 13:10
JAF 624 zaterdag 18/04/2015 Orlando - Amsterdam V: 18:55 A: 10:05 met tussenstop in Miami
Als ik je vorige posts goed begrepen heb, klopt die tussenstop in de terugvlucht niet en zal het rechtstreeks zijn
Ook had je ergens vermeld (en staat dit op http://www.vliegschemas.nl/arkefly.htm) dat de dreamliner pas vanaf 1/5 zal vliegen
Wordt het dan toch de 76W voor ons?
Trouwens heel leuk dat je al deze informatie met ons deelt!
Wat grappig, ik heb dezelfde terugvlucht geboekt op 18/4! Op de site van Arke staat inderdaad dat er gevlogen wordt met de Dreamliner, ben benieuwd! Groetjes, Monique
De eerste vlucht is op eind maart. Dit is geen testvlucht (Dat wordt bij Boeing al gedaan), maar gewoon een reguliere vlucht (Naar Punta Cana en Puerto Plata). Inderdaad vanaf April wordt de Dreamliner reeds ingezet naar Miami en Orlando, maar ik heb helaas nog niet de exacte data (Zou de Arke website me dit keer voor zijn??![]()
Ik kom hier nog wel even op terug![]()