Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Reisschema gudu: Miami-Jacksonville, 3-8 juli 2015

1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard Re: advies gevraagd

6 juli blijven we eerst op key west overdag en dan rond een uur of 3 a 4 ( of wanneer we uitgekeken zijn ) in 1x door te rijden naar everglades city voor de overnachting ( ipv naples) . die dag is er dus niet veel tijd om onderweg nog wat te doen anders is er zo weinig tijd op key west. 4 juli is de overnachting sowieso in homestead . rijden vind ik niet erg en de afstanden zijn prima te doen

dus wordt het 3 juli overnachting miami airport
    4 juli everglades shark vally , looproad en airboat overnachting in homestead 4th of july fireworks kijken
    5 juli anhingatrail en daarna naar key west overnachting key west
    6 juli key west overnachting evergladescity
    7 juli ???? nog in te vullen . overnachting in venice
    8 juli ??? nog in te vullen . overnachting jacksonville vliegveld
    9 juli - 12 juli NY
    13 juli - 10 aug orlando

of om jouw advies op te volgen

3 juli overnachting homestead
    4 juli shark valley en anhingatrail 4th of july firework overnachting in homstead
    5 juli key west overnachting key west
    6 juli key west looproad overnachting in evergladescity ( maar dan zit je wel 6 tot 7 uur in de auto deze dag met de looproad erbij )
    7 juli airboatride plus ??? overnachting in venice
    8 juli ??? overnachting jacksonville vliegveld

ik twijfel over of we echt shark valley gaan doen .
    Laatst gewijzigd door gudu; 04-01-15 om 22:29.

2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012

Standaard Re: advies gevraagd

De Everglades zijn natuurlijk gigantisch groot... Mijn referentie met de Everglades is meestal de hoofdingang bij Homestead. Buiten de Anahingatrail heb je onderweg naar Flamingo nog zeer veel korte en langere trails.

wil je naar Shark Valley en de Looproad, dan is dat korter vanaf het vliegveld idd.

ook ik ben niet vies van een paar kilometertjes meer of minder, maar jij maakt het wel heel bont...
    Everglades City naar Jacksonville is ook ruim 7 uur rijden (zonder stops om te tanken en extra kilometers voor bezienswaardigheden) zo zit je dus de eerste dagen van je vakantie wel heel veel in de auto!
    citytrip New York zal ook niet echt een rustmomentje worden...

Naar mijn mening is Key West zeker leuk om een keer gezien te hebben, maar ik zou hem deze keer skippen om wat meer rust in te bouwen.

3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard Re: Reisschema gudu: Miami-Jacksonville, 3-8 juli 2015

ook ik ben niet vies van een paar kilometertjes meer of minder, maar jij maakt het wel heel bont...
    Everglades City naar Jacksonville is ook ruim 7 uur rijden (zonder stops om te tanken en extra kilometers voor bezienswaardigheden) zo zit je dus de eerste dagen van je vakantie wel heel veel in de auto!
    we rijden niet in 1x naar van evergladescity naar jacksonville
    we rijden van evergladescity naar venice ( 2 uur ) ( evt sarasota ) voor een overnachting en gaan tussendoor ergens naar het strand. zal dus ong 2x 1 uur rijden worden die dag ( 7 juli )
    rit venice - jacksonville is ong 4 uur ( 8 juli) en ook daar gaan we die dag nog ergens wat doen dus 2x 2 uur ( ochtend en eind van de dag ) en is vergelijkbaar met bv dagje augustine of clearwaterbeach vanuit kissimee. dat is dus een paar keer een stukje rijden met een hele dag daartussen ergens zijn.

de enige echt lange rit die erin zit zonder een lange stop is key west naar evergladescity van 4 uur achterelkaar.

key west en everglades is een must eigenlijk omdat we we eigenlijk nooit naar zuid florida gaan en ik ook niet voorzie dat we gauw weer die kant opgaan
    druk zal het worden de eerste 10 dagen maar daarna hebben we nog een maand in orlando

Forum Rechten