Ik zou zeker geen losse dagen gaan huren, dan ben je vaak veel duurder uit dan een aaneengesloten periode. Ophalen bij DCCR is hetzelfde als op welke andere locatie dan ook, al is de keuze in auto's natuurlijk veel beperkter dan op het vliegveld, bijvoorbeeld. Wij hebben daar wel eens auto's geruild, en dat ging net zo als op andere lokaties. En je kunt er met de bus naar toe.
Rijden is daar inderdaad beduidend relaxter als hier, zeker als je geen haast hebt, en wie heeft dat nou op vakantie. Ik zou het doen, het maakt je een stuk mobieler en flexibeler, zelfs in de WDW parken, alleen komt er dan wat parkeergeld bij.

Gaat echt prima! (zelf miami was zeer goed te doen) en van Disney naar universal is inderdaad snelweg/grote hoofdweg als we de tomtom volgende...ook van ons hotel trouwens naar Disney...15 min. en je staat er, alles staat ook prima aangegeven.
Antwoord met Citaat

Mission Completed ! All 50 States Visited 

) dan is het een leuke 2 persoons auto. Maar persoonlijk zou ik voor een wat hoger model gaan, een midsize SUV bijvoorbeeld. Dan heb je wat meer zicht op de omgeving, niet alleen fijner rijden, maar je ziet ook gelijk meer. Dat is ook extra vakantievreugd.