Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 16 van de 22 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 211

Onderwerp: Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

1. Top | #151
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Hoe maak ik een Blog?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dito2003 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje aan de bloggers hier. Ik maak zelf gebruik tijdens mijn vakantie van waarbenjij.nu. Het werkt op zich prima alleen het uploaden van de foto's is altijd erg traag waardoor ik uiteindelijk na vier foto's stop.
    verklein je de foto's voor je ze plaatst? Want anders kan het inderdaad erg lang duren..

Zelf gebruik ik altijd een combinatie van Word (of een andere tekstverwerker) om het het verhaal in te tikken en Livewriter om het verhaal samen met de foto's te plaatsen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #152
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Nou ik heb al een aantal dagen wordpress maar ik kom er niet uit... Heel omslachtig en moeilijk.
    ik krijg het in de app van wordpress niet eens voor elkaar om iemand anders te volgen !!
    heb echt alle knoppen al geprobeerd !!
    en dan ook nog eens wat njit zegt ... Alle foto's verkleinen .... Echt veel en omslachtig werk.
    je moet er een halve computer expert voor zijn denk ik

3. Top | #153
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry77 Bekijk Berichten
    Nou ik heb al een aantal dagen wordpress maar ik kom er niet uit... Heel omslachtig en moeilijk.
    ik krijg het in de app van wordpress niet eens voor elkaar om iemand anders te volgen !!
    heb echt alle knoppen al geprobeerd !!
    en dan ook nog eens wat njit zegt ... Alle foto's verkleinen .... Echt veel en omslachtig werk.
    je moet er een halve computer expert voor zijn denk ik
    Ferry,
    Je kunt beter met blogspot beginnen, ik was zelf ook niet zo handig toen ik ermee begon en het is me gelukt om een aantal leuke blogs in elkaar te knutselen . Nu ik er wat beter in thuis ben heeft mijn man me geholpen om een Wordpress site te maken.......

Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

4. Top | #154
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Ga ik proberen Monique

5. Top | #155
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Ik heb in deze topic een aantal tips voorbij zien gaan voor het maken van een blog en die zien er stuk voor stuk heel mooi uit. Maar krijgen jullie lezers ook bericht als je weer wat geplaatst hebt? Dat vind ik eigenlijk wel belangrijk omdat de ouders wat ouder worden en het moet voor hen makkelijk en gebruiksvriendelijk zijn om mijn blog te kunnen lezen als wij met vakantie zijn..
    Ik gebruik WordPress en ook daar kan ik de mogelijkheid niet vinden om na een update een mail te versturen, waarschijnlijk is in het template welke ik gebruik hier niet in voorzien. Ik heb dat opgelost door op de diverse fora en op Facebook dagelijks een berichtje te zetten met daarin de link naar de nieuwe update en diegene die niet lid zijn van de fora en geen Facebook hebben kregen van mij elke dag een mailtje met daarin de nieuwe link. Heel simpel maar wel doeltreffend ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

6. Top | #156
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

In Wordpress moet je daar een Widget voor in je ontwerp slepen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ik heb dat opgelost door op de diverse fora en op Facebook dagelijks een berichtje te zetten met daarin de link naar de nieuwe update en diegene die niet lid zijn van de fora en geen Facebook hebben kregen van mij elke dag een mailtje met daarin de nieuwe link. Heel simpel maar wel doeltreffend ;-)
    Ja maar daar ben ik misschien wel een beetje oneerlijk in. Want ik vind het fantastisch om blogs van anderen te lezen, de vele linkjes onder de forumberichten heb ik wel eens aangeklikt. En ik heb er al de nodige tips vandaan gehaald. Maar ik hoef niet zo nodig mijn reisverhaal met iedereen op Facebook te delen. Sorry

8. Top | #158
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012

Ja maar daar ben ik misschien wel een beetje oneerlijk in. Want ik vind het fantastisch om blogs van anderen te lezen, de vele linkjes onder de forumberichten heb ik wel eens aangeklikt. En ik heb er al de nodige tips vandaan gehaald. Maar ik hoef niet zo nodig mijn reisverhaal met iedereen op Facebook te delen. Sorry
    Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Ik vermeld mijn blog ook niet op Facebook om de simpele reden dat ik vind dat het merendeel van mijn FB-vrienden niet hoeven te weten wat ik op vakantie doe .

Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

9. Top | #159
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Ik deel jullie mening ook... Op Facebook heb ik vele volgers/vrienden en ik gebruik mijn account dan ook niet voor privé doeleinden. Echter op dit forum lijkt het me leuk om onze gezamenlijke hobby ( florida ) te delen via een blog.

maar eerst ff hoe het werkt ... Zoals ik al aangaf , met wordpress gaat het mij niet lukken....

10. Top | #160
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012

Probeer dan Blogspot Ferry. Heb je een gmailadres?
    Je kiest een kant en klare layout, voeg wat gadgets toe en klaar ben je.

Een avondje stoeien....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

Forum Rechten