Als je gebruikt maakt van stoelreservering heb je je stoelen maar vastgelegd en kom je op de luchthaven niet voor verrassingen te staan.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
@Njit is eind 2011 geweest, zie ook mijn reactie van begin januari 2012 (Tabblad 23 in dit topic)
Als je gebruikt maakt van stoelreservering heb je je stoelen maar vastgelegd en kom je op de luchthaven niet voor verrassingen te staan.
Is er iemand die ook de Vlucht maandag 4 mei 2015 OR321 heeft.
wij gaan ( ik mijn vrouw en 2 kids van bijna 4 en 6 ) wel met deze vlucht in de premium comfort.
we zouden het leuk vinden als we mensen tegen komen op dit forum die ook onze vlucht hebben.
hopend tot horens.
gr Fam veld
Laatst gewijzigd door Njit; 17-10-14 om 23:44.
Je kan het beste dit lijstje in de gaten houden: http://www.floridaforum.nl/showthrea...lorida-in-2015
Staat nu nog niemand op 4 mei maar dat kan nog komen natuurlijk![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bedankt gelijk gedaan
Overboeken van Premium Comfort bij Arke gebeurde alleen bij noodzakelijke en onvermijdbare Aircraft Change. Als er een 767-300ER met winglets gepland staat, maar die door omstandigheden de vlucht niet kan uitvoeren (bv vertraagd binnenkomt of een technisch mankement heeft), zette arke wel eens een 767 zonder winglets in. Deze is aan de binnenkant anders geconfigureerd.
OP genoemde vliegdatum beschikt Arke alleen nog maar over 767 met winglets en 787 toestellen. Daarmee kan dat dus niet meer gebeuren dat de Premium "Overboekt" is.
De 767 zonder winglets staat vanaf eind oktober nagenoeg stil op Schiphol en gaat in december naar de schredder. Overigens kan je dit simpel voorkomen door gewoon rij 2 of 3 te reserveren, bij aircraft change kom je dan evengoed in de premium terecht. Tipje van mij ;-)
Super tip !! Ik heb al veel geleerd van dit forum ... Echt bijna alles is er op te vinden.
wel prettig als je toch een kleine vorm van vliegangst heeft
P.s
naar de schredder ? Maar hij vliegt nu nog wel ?
Laatst gewijzigd door Njit; 18-10-14 om 23:54. Reden: 1+1
Jij gaat in mei op vakantie en dan vliegt ie niet meer.
Ja hij vliegt nu nog wel ja, na de herfstvakanties zal deze amper meer ingezet gaan worden. Enkel eind december nog een paar vluchtjes. Zodra de tweede boeing 787 Dreamliner er is, wordt er afscheid genomen van dit toestel en gaat deze met pensioen.
Schredder: Slopershamer, oud ijzerboer, noem maar op. Net als een auto. Die is op een gegeven moment ook niet rendabel meer en gaat naar de sloop (Of naar Polen)
Oke snap het... Vliegtuigje is dus oud en slecht aan het worden ... Pfff blij dat ik daar dan niet mee hoef... Zou in me broek schijten hahaha
Laatst gewijzigd door Njit; 18-10-14 om 23:55. Reden: quote is niet nodig als het bericht er direct boven staat
Ik heb nergens gezegd dat ie slecht wordt. Echter vliegtuigen hebben een onderhoudsprogramma wat loopt tot zoveel duizend starts en zoveel duizend vlieguren....
en deze Boeing 767 nadert de grens van de maximale aantal vlieguren dat afgedekt is door onderhoudsprogramma's.
Voor de boeing 767 loopt dit tot 100000 uren en daar zit deze machine bijna aan.
Dit is oprekbaar tot 130000 uren, maar dan moet er wel nog een peperdure onderhoudscheck aan de machine plaatsvinden (de kosten daarvan zijn ruim 1 miljoen euro). Aangezien dit niet meer terugverdiend wordt is het dan dus over en uit.
Bij autos exact hetzelfde. Soms sta je voor reparaties en als een olauto een bepaalde leeftijd heeft ga je er ook geen duizenden euros meer wn uitgeven en is het vaak slimmer weer wat nieuws te kopen
oor alle duidelijkheid. Vliegtechnisch is dit beestje nog prima in orde!