Hoi Patrick, wij zijn met ARKE Fly in Mei naar Miami gevlogen.
Wij hebben 1 x 20 euro boekingskosten betaald.
Indien nodig wil ik je wel via een PB-tje de volledige factuur sturen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb momenteel even een meningsverschil met Arke. Het is een heel verhaal waar ik jullie niet mee zal vermoeien, maar kan iemand voor mij nakijken of hij /zij die bij Arkefly tickets hebben geboekt voor 2014, € 19,50 reserveringskosten PER ticket moesten betalen?
Hoi Patrick, wij zijn met ARKE Fly in Mei naar Miami gevlogen.
Wij hebben 1 x 20 euro boekingskosten betaald.
Indien nodig wil ik je wel via een PB-tje de volledige factuur sturen.
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-14 om 01:05. Reden: q
Beste Frans,
als je dat zou willen doen, graag!
Ben gék op lange verhalen dus vermoei ons maar
Net een proefboeking gedaan op Arke.nl en ik zie maar 1x 15 euro boekingskosten.
Heb je de boeking zelf online gedaan of via een reisburo? Want dat kan ook weer een verschil zijn.
Uw reissom
Aa Aaa (17 jr.) € 709,00
Bb Bee (14 jr.) € 709,00
Cc Cee (18 jr.) € 709,00
Dd Dee (17 jr.) € 709,00
Boekingskosten € 15,00
20kg ruimbagage (heenvlucht) € 5,00
20kg ruimbagage (terugvlucht) € 5,00
Calamiteitenfonds € 2,50
Totale reissom € 2893,50Wat zijn de boekingskosten bij het reisbureau?
Voor boekingen via een van onze Arke reisbureaus rekenen wij € 29,50 per boeking aan boekingskosten.Telefonisch boeken
Een voorkeur voor telefonisch boeken? Een overzicht van telefoonnummers en openingstijden is te vinden onder het menu Contact.
Voor telefonische boekingen rekenen wij € 25,- administratiekosten per boeking.
Laatst gewijzigd door Njit; 07-10-14 om 14:47.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik zal het in het kort proberen uit te leggen.
In januari hebben wij via Arke.nl tickets geboekt bij arkefly. 2 Volwassen en 1 kind. Hier heb ik toen via ideal € 1816,59 voor betaald. Naar mijn mening inclusief 3 koffers heen en terug. De boeking was niet helemaal goed gegaan in het systeem van Arke en een medewerkster heeft het toen opnieuw ingevoerd. Arke zelf had ook geen boekingsbevestiging ontvangen. Ik kreeg daarna wel de e-tickets.
Op schiphol aangekomen bleek dat we geen koffers hadden bijgeboekt, volgens het systeem. Als gevolg daarvan moesten we 3 x €15,- bijbetalen.
Ik heb toen arke gemaild met deze vraag/klacht. Als antwoord kreeg ik toen dat ik voor de tickets 2 x 606,03 en 1 x 546.03 heb betaald. Een totaal van € 1758,09 euro.
Een verschil van € 58,50. Naar mijn mening de boekingskosten, calamiteitenfonds en de koffers. Maar volgens Arke is dat precies 3 x € 19,50 aan reserveringskosten voor de tickets. Als "bewijs" kreeg ik een worddocument waar het volgende in stond:
Winkelwagen
Product(en) Van Tot Bestemming Totale prijs Product status Flights
Arkefly03 Okt 2014 18 Okt 2014 Orlando € 1758.09 Ticketgarantie € 0.00 Reserveringskosten (totaal) € 58.50 Totaal winkelwagen € 1816.59 IDEAL € 0.00 Totaal boeking uiterlijk te ontvangen op: 21 Jan 2014 € 1816.59
Het worddocument was gisteren gemaakt om 17:32 en nog gewijzigd op 17:35. Zo'n worddocument kan ik zelf ook wel maken ;-) . Het vreemde is nu ook dat ze nu opeens wel een boekingsbevestiging hebben kunnen vinden (maken), maar dat deze vanaf het begin niet aanwezig was.
Bij Arke betaal je normaal gesproken per boeking, niet per ticket. Raar als dat nu opeens anders is..
Zit er niet toevallig een tracking in het Word document? Dat ze die per ongeluk aan hebben staan![]()
Zit in het totaal van de reserveringskosten al niet een bedrag van EUR 2,50 voor het calamiteitenfonds? Dan zou 3 * EUR 19,50 al niet meer kloppen..
Ook knap dat je op 03 t/m 18 okt 2014 vliegt en dat men de betaling begin dit jaar al wil hebben:
Totaal boeking uiterlijk te ontvangen op: 21 Jan 2014 € 1816.59