Oorspronkelijk geplaatst door
dwouters85
Ai! Ik mag toch hopen dat je ook op vakantie gaat om je kinderen een leuke tijd te bezorgen?? Wij hebben inderdaad (nog) geen kinderen en kiezen er juist nu nog voor om verre reizen te maken. Nee ook tig uur in een auto zitten moet je een kind niet aan doen. Mij lijkt een vlucht of rit voor een baby van max 4 uur voldoende. Baby's hebben inderdaad geen tijdsbesef, daarom kunnen 5 minuten voor een baby al als een eeuwigheid voelen. Dus 9 uur in een vliegtuig terwijl het niet naar zijn zin heeft en geen idee heeft wat hem hem/haar overkomt....vul maar in! Daarnaast de jetlag hakt er bij baby's enorm in. Wij kunnen ons zelf voornemen om niet toe te geven aan de jetlag maar een baby kan dit niet en slaapt dus op tijden dat het in NL ook slaapt en is wakker wanneer het in NL ook wakker is. Hetzelfde geld voor de voedingstijden. En bewegen, filmpjes kijken en kleuren bij een baby vindt ik wel erg ver gedacht....En zoals ik al eerder aan gaf; het kindje naast ons wou inderdaad bewegen maar dit ging vanwege de turbulentie niet. En waarom moet ik als medepassagier rekening houden met huilende kinderen en niet andersom??