Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Bekijk Poll Resultaten: Op stap met een baby

Stemmers
73. Je mag niet op deze poll stemmen
  • niet doen veel te jong

8 10,96%
  • Zelf weten maar ik zou het niet doen

23 31,51%
  • hartstikke leuk

42 57,53%
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 78

Onderwerp: Op stap met een baby

1. Top | #51
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwouters85 Bekijk Berichten
    Ai! Ik mag toch hopen dat je ook op vakantie gaat om je kinderen een leuke tijd te bezorgen?? Wij hebben inderdaad (nog) geen kinderen en kiezen er juist nu nog voor om verre reizen te maken.
    Maar natuurlijk gaat het om het plezier dat we als gezin hebben! Alleen maakt het voor een klein kind niet uit of je op de Veluwe of in Florida bent. Ik bedoel hiermee dat wij als ouders bepalen waar we heen gaan en ja, dan maken wij de keuze om een verre reis te maken.
    Ook wij maakten voordat we kids hadden verre reizen en dat stopt voor ons niet nu er kinderen zijn.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

2. Top | #52
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Toen wij nog geen kind hadden , zat ik me ook wel eens te ergeren aan jankende kinderen in het vliegtuig.
    Maar dat weet je als je op vakantie met het vliegtuig gaat dat er ook baby's aan board kunnen zijn.
    Als je daar niet tegen kan , blijf dan lekker thuis of huur een privéjet.
    Wij zijn drie jaar geleden met onze zoon geweest die was toen net 6 maanden en dat ging vooral op de heenweg prima. Op de terugweg iets minder.
    En ja ik heb toen mensen gezien die niet zo vrolijk keken , jammer dan.

3. Top | #53
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

En waar hebben we het nou werkelijk over? Die paar uurtjes in het vliegtuig dat je eventueel wat last kan hebben. Ik zie vliegen sowieso als een noodzakelijk kwaad om op de plaats van bestemming te komen. Dus ik maak me nooit druk om zaken waar ik wat "last" van kan hebben in het vliegtuig.

4. Top | #54
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014

Het blijft grappig om te lezen dat je een baby niet 9 uur in een vliegtuig mee moet nemen maar dat 4 uur wel kan, terwijl als dat kind dan 4 uur loopt te krijsen ook dat waarschijnlijk niet goed is.

Daarnaast wordt er geoordeeld over een jetlag bij kinderen terwijl er geen ervaring mee is. Ik weet uit ervaring dat onze kinderen veel minder last hebben van de jetlag op de terug weg dan wij zelf hebben. En op de heenweg hebben we geen last van jet lag en gebruiken de vroege ochtenden wakker om vroeg op pad te gaan en lekker veel te kunnen doen.

En eerlijk gezegd vind ik de reis van ruim 9 uur ook het meest vervelende stukje van de reis en ik denk met mij meerdere, moeten wij dan ook maar niet meer zo ver reizen ??

Nou dat maak ik lekker zelf uit.

5. Top | #55
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remon Bekijk Berichten
    En ja ik heb toen mensen gezien die niet zo vrolijk keken , jammer dan.
    Echt heel erg misschien maar ik denk dan in zo'n situatie: ik zie die mensen toch nooit meer.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

6. Top | #56
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Sorry, ik vind dat gewoon een egoïstische en asociale insteek. Verloedering van de samenleving begint bij jezelf.

7. Top | #57
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Net als die mensen die zeggen dat je niet met een kind moet gaan reizen, want stel je eens voor dat ze er last van kunnen krijgen. Is dat sociaal?

8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Sorry, ik vind dat gewoon een egoïstische en asociale insteek. Verloedering van de samenleving begint bij jezelf.

Hahaha....

jij zegt dat ouders met kleine kinderen niet mogen vliegen omdat JIJ daar last van hebt.
    Dus iedereen moet zich maar aan JOU aanpassen!
    en dan zijn de ouders met kleine kinderen egoistisch en asociaal?

Het is al eerder gezegd, deze discussie is eindeloos aangezien beide partijen lijnrecht tegenover elkaar staan.

Let wel, iedereen heeft recht zijn vakantie zo in te vullen zoals hij/zij dat graag wil.
    vliegmaatschappijen verkopen geen "uitrustplekken" maar vervoersbewijzen.
    het vliegen is een noodzakelijk kwaad om op de plek van bestemming te kunnen geraken.
    Uitrusten kan wanneer je op de bestemming bent!

Mijn kind huilt of jengelt ook wel eens in de supermarkt.... Per jaar ben ik vermoedelijk langer in een supermarkt dan in een vliegtuig... Supermarkten dan ook maar verbieden voor kinderen tot 6?

9. Top | #59
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten

10. Top | #60
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bryce2011 Bekijk Berichten
    vliegmaatschappijen verkopen geen "uitrustplekken" maar vervoersbewijzen.
    het vliegen is een noodzakelijk kwaad om op de plek van bestemming te kunnen geraken.
    Uitrusten kan wanneer je op de bestemming bent!
    helemaal waar. En als je geluk hebt dan heb je een rustige vlucht, vriendelijk personeel, lekker eten, geen vertraging, geen turbulentie en wat nog meer onaangenaam is.

Helaas gebruiken veel mensen het argument 'ik heb veel geld uitgegeven voor deze vakantie en dan moet alles ook precies gaan zoals ík het wil.'

ps, overigens zie ik wel wat in een supermarkt-verbod voor kinderen onder de 6. En ook voor treuzelende mensen en mensen die de supermarkt als een sociaal uitje zien en met z'n tweetjes het hele gangpad blokkeren.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten