Nou... méér dan je denkt...
Meestal Amerikanen maar ze zijn er wel... hahaha
In First heb ik ze nooit gezien, maar dan wordt het wel hééél erg duur...
Een knappe bose headset doet ook al wonderen.![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Nou... méér dan je denkt...
Meestal Amerikanen maar ze zijn er wel... hahaha
In First heb ik ze nooit gezien, maar dan wordt het wel hééél erg duur...
Een knappe bose headset doet ook al wonderen.![]()
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Da's ook mijn oplossing. Ik kan vanwege mijn lengte toch niet slapen in een vliegtuig. Bose QC15 op, muziekje of film aan en ik zit lekker in m'n eigen wereldje..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ach als je er echt zoveel problemen mee hebt kun je toch ook:
- Thuis blijven
- Met een prive jet gaan
- ...
![]()
![]()
![]()
Euhm... Jammer deze reactie. Ik begrijp dat het allesbehalve leuk is om een kind in de buurt te hebben dat zo een lange vlucht huilt.
Wij hebben dezelfde leeftijden hier. Zoon van 6 en ander zoontje van nu bijna 1 jaar.
Wij gaan in april ook vliegen met de jongste voor de eerste keer. Ik hoop dat het goed gaat maar dat weet je nu eenmaal niet op voorhand.
De autostoel gaat mee in het vliegtuig en we hopen dat het zo ook wat rustiger zal zijn voor hem. Ons oudste zoontje was op die leeftijd een zaligheid tijdens lange vluchten. Veel slapen, Ipadje enz... Dus ieder kind is anders. Ik vind niet dat je daarom moet thuis blijven...
Een ander voorbeeld: als volwassene met een lijfgeur of kilo's teveel hoef je toch ook niet op vakantie met het vliegtuig?? Ik stoor me ook vaak aan volwassenen die elke keer als je net in slaap bent gevallen zich rechttrekken aan je stoel. En zo kan ik ook genoeg opnoemen... Deze mensen kunnen dan ook met de auto??
Neem je de autostoel mee om neer te zetten op een geboekte stoel voor je zoontje van bijna 1? Of zet je de autostoel ergens los neer? Wij willen ook met onze zoon van dan anderhalf gaan vliegen maar twijfelen over een eigen stoel of op schoot. Eigen stoel is zoveel duurder....
@hansvandemen: wat een rare reactie. Ik bezorg niemand overlast. Ruik niet, heb maatje 36 en gil en jank niet. Zit gewoon in mijn stoel wat te lezen en een muziekje te luisteren. En daar gaat het mij om: mensen met kleine kinderen en babies nemen bewust het risico dat hun kind overlast bezorgt bij medepassagiers.
Maar goed, dit is een eindeloze discussie. Ik weet uit mijn omgeving dat er een heleboel mensen zijn die er hetzelfde over denken en niet vliegen voor hun kind 6 jaar is.
@Laredo, bedenk je heel goed dat het een lange vlucht betreft en dat je met de kleine op schoot weinig ruimte hebt om bv zelf te eten en drinken. Zelf hebben wij het 1 keer gedaan en daarna nooit meer, daarna hebben we ze in hun eigen autostoel gezet in het vliegtuig.
Wij hebben bij Arke een duo-seat geboekt, zodat de maxicosi daar op kan staan. Je hebt alleen geen garantie dat je hem ook krijgt.
Ik heb trouwens vaker last gehad van kinderen van 6 tot 10 jaar dan van baby's in het vliegtuig. Ik weet uit mijn omgeving dat er een heleboel mensen zijn die er hetzelfde over denken.
Laatst gewijzigd door Patrick; 20-09-14 om 15:18.