Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 104 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #171
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Hoe het nu precies zit weet ik nog steeds niet, maar jullie zijn alvast gewaarschuwd voor het geval de passen het niet doen.
    Heb je hier al met American Estates contact over gehad?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #172
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hoi,

    Ja, AE belde mij op. Ze hadden het op het forum gelezen. Ze weten er dus vanaf. Ik neem aan dat zij Disney hierover opheldering vragen zodat dit niet meer bij andere mensen gebeurd.

    Nicole

  3. Top | #173
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol
    Ja, AE belde mij op. Ze hadden het op het forum gelezen. Ze weten er dus vanaf. Ik neem aan dat zij Disney hierover opheldering vragen zodat dit niet meer bij andere mensen gebeurd.
    Ik weet niet hoor maar volgens mij is het gebruikelijk dat je bij een klacht gewoon eerst contact op neemt met degene die het zou moeten oplossen. Klagen op het forum kan achteraf altijd nog...

    Vind het zelf niet helemaal netjes tegenover AE. Ik hoop niet dat je met al je klachten zo omgaat..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #174
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Het was geen klagen hoor, het was meer een waarschuwing voor andere mensen die ook passen hebben die bij de ingang niet blijken te werken. Ik probeer ze alleen die appelflauwte van mij te besparen.
    Het is toch onder andere de bedoeling van dit forum om andere mensen op dit Forum te helpen??

    Nicole

  5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker disney_cutie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Z-Limburg NL
    Berichten
    16

    Standaard

    Hallo Kol,
    Hopelijk werd jullie vakantiepret niet helemaal verpest door dit voorval. Goed dat je de anderen op het forum er op heb gewezen! Vergissen is menselijk.
    Ik denk dat wij ook het beltegoed zouden sparen en ook pas thuis contact opnemen als ons dat zou gebeuren.... :? Zeker nu ze bij Disney jullie al geholpen hebben met het probleem.

    nog hiel veul plezeer veur euch allemaol :wink:

    edit:ik dacht hier te lezen dat ze pas op 29-7 thuis komen, is dat zeker de andere nicole? :wink: http://www.floridaforum.nl/viewtopic...711&highlight=
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:07. Reden: full quote eruit

  6. Top | #176
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney_cutie
    Ik denk dat wij ook het beltegoed zouden sparen en ook pas thuis contact opnemen als ons dat zou gebeuren.... :?
    Ze was al thuis hoor Als ik dure Disney Tickets had die verlopen waren dan ging ik wel verhaal halen. Doe ik ook met een pak melk die ik al over datum heb gekocht in de winkel.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #177
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Nogmaals, het is alleen een waarschuwing. Ik zeg niet dat AE bewust tickets heeft verkocht die niet in orde waren. Ik ben er van overtuigd dat zij deze hebben verkocht in de veronderstelling dat de tickets goed waren.
    Als ik een pak melk koop in de supermarkt, kijk ik daar op het pak of de melk in orde is. Helaas kan ik dit niet doen met Disneypassen. Er staan code's op die ik helaas niet kan beoordelen. Bij AE kunnen ze dit ook niet. Alleen bij disney kunnen ze dit door een scanner halen en zo kijken wat er op de passen staat.

    Ik heb begin deze week, voordat ik het op het Forum zette geprobeerd contact op te nemen met AE. Helaas kreeg ik ze telefonisch niet te pakken.

    Helaas hebben wij waarschijnlijk gewoon pech gehad met de passen want bij AE hadden ze dit ook nog niet meegemaakt. Ik wilde alleen mensen waarschuwen die eventueel dezelfde passen bij AE had gekocht.

    Nicole

  8. Top | #178
    Regelmatige Bezoeker Maria-Anna's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    17

    Standaard

    Ik dacht ook dat Kol nog in Florida zat, de kleur van haar naam hier Http://www.floridaforum.nl/viewtopic...711&highlight=
    geeft aan dat zij nog op vakantie zijn. Als je goed de datum bekijkt zie je dat ze eigelijk al terug is. :?
    Maar goed, het gaat over de waarschuwing van Kol. Ik denk inderdaad dat het forum hiervoor is bedoeld, toch?
    De mening van Njit: Vind het zelf niet helemaal netjes tegenover AE. Ik hoop niet dat je met al je klachten zo omgaat.. deel ik niet. Maar dat is mijn mening. Als ik zo'n kaarten had gekocht en ik moest nog gaan was ik blij met deze waarschuwing! Kan je vooraf de schrik en de verspilde tijd om e.e.a. daar te regelen voorkomen. Ik denk dat Kol en haar gezin toch onvrijwillig enkele vervelende minuten hadden beleefd vanwege het voorval.
    groetjes, Maria-Anna

    PS Hebben jullie ook een reisverslag met foto's, Kol? (ik ben niet nieuwsgierig, lijkt maar zo :wink: )
    °O° USA: 26 december 1990 - 11 januari 1991
    29 juni 06 - 7 juli 06 + 26 april 08 - 09 mei 08
    °O° Paris: ontelbaar

  9. Top | #179
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hoi Maria-Anna,

    Je hebt helemaal begrepen wat ik wilde zeggen!! Dank je. We hebben inderdaand zeker een half uur in de stress gezeten, en dit wilde ik andere mensen op het Forum besparen.

    We hebben geen reisverslag gemaakt. Foto's en film natuurlijk wel. Zijn trouwens niet allemaal evengoed gelukt. Wij zijn niet zo'n keien in dat soort dingen ops: . Maar goed we proberen het :shock: We kunnen altijd nog een fotomiddag houden!! We wonen in ieder geval bij elkaar in de buurt.

    Nicole :lol:

  10. Top | #180
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard walt disney world tickets:4=10

    hallo allemaal, kreeg vandaag op het werk deze fantastische aanbieding. kan er helaas zelf geen gebruik van maken, maar wilde hem jullie zeker niet onthouden:

    Walt disney heeft in samenwerking met Keith Prowse een speciale aanbiding samengesteld voor reizigers die in de periode 1 juli t/m 30 september 2006 naar Florida gaan. klanten die in die periode vertrekken betalen slechts voor een 4-daags ticket, maar ze ontvangen een 10-daags ticket. dit aanbod is geldig voor het base ticket, park hopper ticket, water park fun & more ticket en het park hoppen & waterpark fun& more ticekt. het aanbod is NIET geldig voor de Magic your way No Experation tickets. dit aanbod is alleen geldig voor nieuwe reserveringen die voor vertrek bij Keith Prowse gereserveerd worden. Ga langs eventueel bij D-reizen (moet toch reclame maken) of bel keith prowse 020-2015242

    groetjes Ellen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •