Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 154 van de 196 EersteEerste ... 54104144152153154155156164 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.531 tot 1.540 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1531
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Inderdaad, zoals B767-300er mij al eerder heeft verteld.
    Het grappige is dat een vriend van mij vliegt op 16 januari van Amsterdam naar Orlando met vluchtnummer: OR 316 Vertrek AMS 09:20 aankomst Orlando 14:25.
    En mijn vrouw vertrekt Orlando 16 januari naar Brussel met hetzelfde toestel vluchtnummer JAF 518. Vertrek Orlando 15:30 aankomst Brussel 09:20

2. Top | #1532

Klopt, OR 317 wordt JAF 518 en JAF 623 wordt OR 318 in Florida op vrijdagen/zaterdagen.

3. Top | #1533
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Hmmm poging nummer 3 om wat te posten.... Worden de vluchten op zaterdag die worden overgenomen door Jetair dan als volgt? Sanford-Miami-Brussel-Amsterdam???

4. Top | #1534
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013

DE route is Brussel naar Miami naar Sanford Orlando naar Amsterdam.
    Dan omgekeerde volgorde.
    Voor de preciese data kan je het beste kijken bij www.jetairfly.com en www.arkefly.com

5. Top | #1535

Op vrijdag vliegen ze:
    amsterdam-sanford-Miami-Brussel (aankomst zaterdagochtend)
    op zaterdag vliegen ze Brussel-Miami-Sanford-Amsterdam.

Je gaat als je op zaterdag teruggaat dus niet eerst langs Brussel.

hoop dat een en ander nu duidelijk is. Anders kan je het ook terugzien op mijn genoemde website.

6. Top | #1536
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005

Ik ben de trotse bezitter van een arke ticket maar wel nog wat vragen.
    Ik heb alleen nog maar KLM, delta, United enzo gevlogen.
    Dus ben erg benieuwd.

Ik heb even een vraagje over de stoelen, hoe Breed zijn deze?
    En zijn de Comfort plaatsen even breed?

Ik ga met 2 vriendinnen dit maal en alle niet heel lang, dus denk ik dat we aan economy voldoende hebben.
    Maar ja he die breedte.....

En het eten is alleen 1 maaltijd in het begin van de vlucht?

Al gevonden http://www.arke.nl/klantenservice/?faqnodeid=13422

Nu even kijken welk type toesel we hebben 41 en 45 cm is toch wel een verschil. Van wel 4 cm jippie!!
    Laatst gewijzigd door marjolijne; 26-08-14 om 10:01.

7. Top | #1537
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013

Marjolijne, ik persoonlijk heb niet zo veel problemen met Arke, Eigenlijk even slecht als die andere airliners die jij noemt. Vind ik.
    Wat de breedte aangaat kan ik, met mijn 100 kilo, hetzelfde uit de voeten als die andere airliners.
    De lengte kan een probleem zijn (ik ben 1,79 mtr en heb geen probleem) en dat zou dan een overweging zijn voor Comfort klasse.
    Wat het eten en drinken aangaat kan ik kort zijn. Het is een budget airliner en daar is het eten en drinken ook op gebaseerd.
    Los het op door (duur) eten en drinken bij te kopen of neem wat broodjes en fruit mee.
    Kijk uit met meenemen van drinken wat betreft het toelaten.
    En, denk eraan, het zijn heel goedkope tickets en daar is de kwaliteit ook naar.
    Maar met wie je ook vliegt het blijft een takke eind.

Kijk hier even: http://www.vliegschemas.nl/arkefly.htm

Helemaal onder deze blz veel info.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 26-08-14 om 12:00.

8. Top | #1538
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005

@marjolijne;
    Als je het vluchtnummer weet, kijk dan even op www.seatguru.com. Daar staat veel info over welk vliegtuig en de stoelen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-14 om 01:09. Reden: q

9. Top | #1539
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    .....Nu even kijken welk type toesel we hebben 41 en 45 cm is toch wel een verschil. Van wel 4 cm jippie!!
    Deze stoelen staan in hetzelfde toestel. In de premium comfort klasse zijn de stoelen 45 cm breed en in comfort en economy 41 cm breed. Er zit tussen economy en comfort alleen verschil in de beenruimte en niet in de breedte van de stoel.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

10. Top | #1540
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013

Wij hebben in juli comfort class gevlogen met arke. We zaten goed ik vond economy er wel krapjes uizien dus ik was blij dat we comfort hadden geboekt. Net na het opstijgen krijg je water en een koek of pretzels. Wij vonden het allemaal goed te eten maar het is echt te weinig voor zo een lange zit. gelukkig hadden we van alles en nogwat mee. Drinken is alleen water en een keer koffie of thee. Terug kregen onze dochtertjes toch echt nog trek dus tosti`s besteld a 4,50 die niet erg smakelijk waren. In de premium comfort krijg je daaraantegen best heel vaak een snack, drinken en eten. Wij zaten er pal achter op de terugweg dus konden het goed in de gaten houden....:-)

Forum Rechten