Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 147 van de 196 EersteEerste ... 4797137145146147148149157 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.461 tot 1.470 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1461

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikvl Bekijk Berichten
    De Dreamliner vliegt regelmatig naar Turkije, dit was zeker niet eenmalig.
    Half september vliegen wij er ook mee naar Antalya.
    Klopt. 5x per week naar ABC, en 2 wekelijkse vluchten naar Antalya, Bodrum en Izmir



  2. Top | #1462
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat het geen geheim was wist ik wel.
    Maar ik dacht gelezen te hebben dat de Dreamliner na zijn aankomst in Nederland en een rondvlucht langs de vestigingen van Arke eenmalig naar Turkije zou vliegen en daarna alleen naar A B C.
    Doet mij goed te horen dat het niet zo is.
    Maar ik blijf hopen op een kans om er ook mee te vliegen.

  3. Top | #1463

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nee hoor, het heeft de hele maand juni diverse vluchten uitgevoerd naar Turkije, de Canaren en ABC.
    Juli en augustus staan in het teken van ABC en Turkije, september ook met nog een bestemming die me even is ontschoten.



  4. Top | #1464
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo b767-300er,
    Ik heb een vraag over de vluchten van ArkeFly in Mei 2015. Deze data kan ik volgens mij op je site nog niet terugzien.
    Toen we boekten, stond op de ArkeFly website dat we met de Dreamliner zouden vliegen, maar dat is nu veranderd. Nu staat er dat we met een 767 vliegen. Wat is juist?

    Ook heb ik nog een vraag over de rechtstreekse vluchten: klopt het dat de vlucht van Amsterdam naar Orlando op vrijdag (in mei) rechtstreeks gaat, en dat de retour op zaterdag vanaf Miami rechtstreeks naar Amsterdam gaat?
    Gezien de aanstaande samenwerking met JetAir en het wel of niet inzetten van de Dreamliner, kom ik er zelf niet meer uit.
    Ik hoop dat je hierover wat meer duidelijkheid kan geven.

    alvast bedankt, Mick

  5. Top | #1465

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hi Mick,
    Ik reageer even omdat ik de vraag aan Arke gesteld heb en vandaag antwoord heb ontvangen.
    Er wordt inderdaad NIET met de dreamliner gevlogen, maar met de 767.
    Toevallig hoorde ik dat de vlucht van Arke altijd het rondje Amsterdam Orlando Miami doet. Dus als je heen uitstapt in Orlando en terug opstapt in Miami heb je geen tussenlanding.

    Ik ben nu sterk aan het nadenken of ik de optie op de Arke tickets laat schieten en toch maar met KLM vlieg....

  6. Top | #1466

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Met KLM heb je zowiezo een overstap.

    Vandaag het bericht gekregen dat Arke de dreamliner nog niet inzet naar Florida, maar dat de vluchten ook in het voorjaar, net als komende winter, worden uitgevoerd door JetAirFly.
    Routing Amsterdam-Orlando-Miami-Brussel-Miami-Orlando-Amsterdam. Als je dus slim boekt heb je heen en terug geen tussenstop vanuit Sanford. Alles onder voorbehoud van eventuele
    wijzigingen natuurlijk.



  7. Top | #1467
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    bedankt voor jullie antwoorden:
    rechtstreeks of niet: op de ArkeFly Website staat nog dat het rechtstreeks van Amsterdam naar Sanford is op vrijdag, en op zaterdag rechtstreeks van Miami naar Amsterdam. Dat is dus onjuist?
    en enig idee waarom die Dreamliner niet naar Florida gaat vliegen dan? Wordt hij later geleverd oid?
    gr.Mick

  8. Top | #1468

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mick, volgens mij is dat wel correct. Ik heb het onlangs nagevraagd bij Arke en de route is altijd eerst Orlando en dan door naar Miami. Je voorkomt dus de overstap als je heen in Orlando uitstapt en terug in Miami instapt.

    Ik twijfel nog: KLM Adam - JFK en dan Delta naar Orlando. Terug zelfde. Dit kan in economy comfort of toch de Arke premium comfort optie houden in de 767.

    Iemand ervaringen met (een van) beide?

  9. Top | #1469

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Omdat JAF en Arke de route beide niet vol krijgen doen ze hem samen. Vandaar geen dreamliner.

    ikzelf vindt premium comfort meer ruimte hebben als economy comfort bij Delta en KLM. Eten is bij laatstgenoemden weer beter maar ja het blijft vliegtuigvoer.



  10. Top | #1470

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb het nogmaals nagekeken. Tot en met oktober vliegt arke de route zelf.
    Route: Amsterdam-Orlando-Miami-Amsterdam

    Vanaf het winterseizoen is de route als volgt:
    maandags: Amsterdam-Brussel-Miami-Brussel-Amsterdam
    vrijdags: Amsterdam-Orlando-Miami-Brussel-Miami-Orlando-Amsterdam.
    Zo staat het overigens ook gewoon op de website van Arkefly.

    Vanaf april 2015 wordt alleen de laatste route aangehouden. Dit staat overigens nog niet op de website zo aangegeven.
    Maar dat stond het voor aankomende winter in eerste instantie ook niet, dat is onlangs gecorrigeerd.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •