Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Extra controle handbagage vluchten VS (vanaf 8 juli 2014)

1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Extra controle handbagage vluchten VS (vanaf 8 juli 2014)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Dat klopt. Maar ik bedoel dat als de beambte het lampje ziet branden hij kan zeggen "next" en je door kan lopen zodat de volgende persoon gecontroleerd kan worden. Het verder opstarten en afsluiten kost dan verder geen extra tijd voor de beambte met het oog op de wachtrijen.
    Er brand op mijn laptop alleen standaard een lampje als hij aan de oplader hangt. Anders is het ding gewoon uit. En het opstarten lijkt me nu juist een essentieel iets.. Anders kan ik gewoon een leeg omhulsel maken met enkel een lampje erin en voor de rest explosief materiaal.

En echt handig lijkt het me niet om met twee opstartende aptops, een tablet en 2 telefoons in de hand door de rij te schuiven.
    Gelukkig gaan we pas volgend jaar. Dan hebben ze tijd genoeg om het allemaal werkbaar te maken.
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-07-14 om 15:33.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Nee hoor.
    Hij moet inderdaad opstarten, een lampje alleen is niet voldoende
    zie voor uitleg van het waarom het lampje alleen niet voldoende is de post van Njit meteen boven deze post.... Is op zich logisch als je het mij vraagt,

3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een paar jaar geleden werd op Schiphol ook al gecheckt of je laptop het doet. Dat is toen langzaam weer verdwenen. Hetzelfde dat je bij de Schengen controle op Schiphol je kabels en opladers apart in een bak moest doen om te scannen. Dat is nu ook weer verdwenen.

Zo zal het nog wel een tijdje doorgaan met aanscherpen en weer afzwakken van de veiligheidsmaatregelen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

4. Top | #14

Klopt, dat heb ik ook nergens gezegd dat je dat wel gedaan hebt.

Echter je eerdere post zorgt er wel voor dat 2 mensen (mijzelf en Njit) uitleggen waarom een en ander (niet zo)is.

Verder nog wat zinnigs te melden?
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 09-07-14 om 17:10.

5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Moderator: aub weer on-topic. Persoonlijke onderonsjes mogen elders voortgezet worden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #16
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Laptop leegtrekken van de binnenkant, alles eruit, Raspberry Pi er in en aansluiten op het scherm en toetsenbord. "Kijk, hij kan aan!". Verder genoeg ruimte voor explosieven, want zo'n raspberry pi is erg klein.

Ohja, ze zijn in Amerika zeker vergeten dat je ook aanslagen kan plegen op metrostations, treinstations, gewoon in het openbaar waar veel mensen zijn, op een boot.... of gewoon ergens op het land staan met een SAM-raket (alhoewel die 'M' al voor raket staat natuurlijk) en wachten op een specifiek toestel.
    Met andere woorden; ze focussen teveel op vliegvelden en laten de deur wagenwijd open staan voor andere mogelijkheden. 100% uitsluiten is onmogelijk. Ik zal zorgen dat mijn apparatuur allemaal volgeladen is, want ik neem aardig wat electronica mee en geen zin om wat af te staan.

7. Top | #17

Nadeel is alleen dat de schade met vliegtuigen veruit het grootste kan zijn.... (remember 9-11), vandaa dat daar de hoofdprio ligt. En daar moeten we nog steeds allemaal voor " boeten"

8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

We zullen het wel zien hoe het gaat lopen, het is altijd een rompslomp als je al je spullen uit je handbagage moet halen. Laat staan aanzetten, uitzetten weer inpakken en gauw weer door! Maar we hebben het er gewoon voor over!

9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Nadeel is alleen dat de schade met vliegtuigen veruit het grootste kan zijn.... (remember 9-11), vandaa dat daar de hoofdprio ligt. En daar moeten we nog steeds allemaal voor " boeten"
    Ben het helemaal met jouw eens hoor.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

10. Top | #20

Ik heb nu een vraag uitstaan bij Schiphol EN TSA om te kijken over Powerbanks zijn toegestaan. Als je tussentijds zelf kunt bijladen, is het probleem mogelijk opgelost. Ik ga zelf met 4 iPhones en 1 iPad op weg, dus ik wil geen risico's nemen...
    Smile today! Tomorrow could be worse...

Forum Rechten