Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 145 van de 196 EersteEerste ... 4595135143144145146147155195 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.441 tot 1.450 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1441

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Hoi,

weet iemand met welk vliegtuig Arkefly 17-06 naar SFB vliegt?
    Heb stoelen gereserveerd voor de heenvlucht en bij het reserveren werd de 76W (zowel heen als terug) getoond met de beschikbare stoelen.
    Maar heb ook gelezen dat de heenvlucht met de ' oude' 767 is.
    Vlieg met mijn schoonouders en mijn vrouw dus we hebben nu 4 stoelen naast elkaar gereserveerd, wat niet kan in de oude 767.
    Dus als het niet klopt moet ik even bellen....

2. Top | #1442
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012

Beste B767,

Kun je mij de indeling van de Jetair machine verklappen? Is die in de comfortclass 2-3-2 of 2-4-2?

Wij zijn net terug uit Orlando met een 767 winglets maar vinden de stoelen in de comfort wel erg smal geworden.
    Terug hebben wij premium comfort gevlogen maar goed beschouwd is dit eigenlijk vergelijkbaar met de comfort van de oude 767.

Maar niet getreurd hoor... volgend jaar weer!

Groet,

Hermanus

3. Top | #1443
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Ook wij zijn dit weekend terug gekomen met Arke en wij hadden ook de indruk dat de stoelen in de comfort class smaller waren geworden, wij vlogen op de heenweg Premium comfort en dat was volgens ons dezelfde stoel breedte als de vroegere gewone comfort. Hoorde hier ook andere passagiers over praten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-06-14 om 20:57. Reden: q

Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖

4. Top | #1444

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LolekGwen Bekijk Berichten
    weet iemand met welk vliegtuig Arkefly 17-06 naar SFB vliegt?
    Genoemde vlucht wordt uitgevoerd met een Boeing 767-300ER met Winglets.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Ook wij zijn dit weekend terug gekomen met Arke en wij hadden ook de indruk dat de stoelen in de comfort class smaller waren geworden, wij vlogen op de heenweg Premium comfort en dat was volgens ons dezelfde stoel breedte als de vroegere gewone comfort. Hoorde hier ook andere passagiers over praten.
    Hallo Jose,
    De Boeing 767-300ER met winglets (76W) heeft al sinds de introductie bij Arke smallere stoelen dan de variant zonder winglets (763).
    2-3-2 in Premium en 2-4-2 in Comfort/Economy. De stoelbreedte bij Premium in een 76W is gelijk aan de stoelbreedte van comfort en Economy in een 763.
    Wel is de beenruimte in Premium beduidend meer dan in Comfort, zowel bij oud als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hermanus Bekijk Berichten
    Kun je mij de indeling van de Jetair machine verklappen? Is die in de comfortclass 2-3-2 of 2-4-2?
    2-3-2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hermanus Bekijk Berichten
    Wij zijn net terug uit Orlando met een 767 winglets maar vinden de stoelen in de comfort wel erg smal geworden.
    Terug hebben wij premium comfort gevlogen maar goed beschouwd is dit eigenlijk vergelijkbaar met de comfort van de oude 767.
    Zie het antwoord hierboven ;-)

(PS Kan iemand mij aangeven hoe je een Multi quote doet, als je reageerd op meerdere berichten)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-06-14 om 20:59. Reden: 1+1

5. Top | #1445

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Genoemde vlucht wordt uitgevoerd met een Boeing 767-300ER met Winglets.
    Dank u

6. Top | #1446
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Klopt jouw site wel b767-300er, je vermeld dat mijn vlucht op 13-06 naar SFB om 14:00 vertrekt.
    Ik heb 11:00 doorgekregen en we komen om 15:55 aan, ook de Schiphol app geeft dit door.

7. Top | #1447

Er zijn inderdaad wat wijzigingen geweest voor de vluchten voor de maand juni. Dit in verband met de extra WK vluchten. De tijden van het reisburo zijn de juiste. Ik zal eerdaags de juni tijden verwijderen van de website.

8. Top | #1448
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    (PS Kan iemand mij aangeven hoe je een Multi quote doet, als je reageerd op meerdere berichten)
    - klik op het Multiquote icoontje ( bij de posts die je wilt Quoten. Deze verandert dan met een Checkmark:
    - klik daarna op het 'Antwoord met citaat' knopje:

Al je geselecteerde Quotes staan dan in 1 reactie. Deze kun je daarna bewerken en posten.
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-06-14 om 08:36.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #1449
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Ik zie net dat arke volgend jaar april met de dreamliner vliegt op Sanford.

Prijzen zijn interessant alleen moet je nu dus ook bagage bijbetalen. 5 euro per vlucht per persoon.
    Aangezien dit een nieuw toestel is... Is er dan gratis entertainment of moet je dit ook apart betalen? Ik vind het nergens terug.

10. Top | #1450
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Volgens mij is er in het entertainment stuk nog niks veranderd voor de economy en comfort klasse, ik denk dat je er nog steeds voor moet betalen.
    Anders kan je Arke gewoon effe bellen of mailen voor de zekerheid.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

Forum Rechten