Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 30 EersteEerste ... 1927282930 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #281
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Onze reis komt al erg dichtbij en ben bezig met de laatste puntjes op de i! Nu was ik benieuwd wat ik qua budget per dag moet rekenen voor 2 volwassenen en een kind van 2 jaar. We eten smorgens gewoon in de condo, maar smiddags en savonds zal het voornamelijk buiten de deur zijn. Verder moeten we natuurlijk ook wat drinken en wat te snoepen in huis halen en bezinekosten rekenen. Nu zullen we vooral omgeving kissimmee rijden maar ook eens een uitstapje maken naar een strand! Kan ik uit gaan van 100 tot 150 dollar per dag?
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  2. Top | #282
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    wij zijn met 2 volw en 1 kind van nu 11 jaar
    meestal eten we niet in het hotel ons ontbijt,met regelmaat doen we boodschappen bij de Publix
    en eten dan op onze kamer
    smiddag en savond eten we waar we zijn ..( buitenom subway en panda express zijn we geen fastfood eters)
    drinken, ijsjes ,tussen doortjes noem maar op kopen we ook onderweg of in de parken
    benzine en parkingkosten
    we gaan nooit op weg met een rugzak,zeg maar
    met het budget wat je aangeeft komen wij makkelijk toe
    mits alle andere kosten natuurlijk al vooruit betaald zijn( bij ons althans)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #283
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    Het townhouse is super!!! We he ben het naar onze zin.het zwembad missen we niet echt .zin. te druk met vanalles. Na 10 dagen florida heb ik pp per dag aan eten drinken ijsjes boodschappen benzine ect 13 euro uitgegeven ....en dan heb ik niet eens echt opgelet en eten we vaak buiten de deur.
    Maar dan ben je in die 10 dagen niet naar een pretpark of zoiets geweest?

  4. Top | #284
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    jawel en die kosten zitten daarin verwerkt ontbijten doen we altijd thuis ... drinken neem ik zelf mee en lunchen doen we daar , avondeten niet in het park .

    na 3,5 week kom ik uit op ong 15 euro per persoon per dag ( iets minder dan 50 euro per dag dus voor 3 personen ) . van de 25 dagen zijn we ong 17x uit eten geweest , heb ik 3x zelf gekookt en hebben we 1x diepvriesmaaltijd gekocht en 2x een publix kip plus salade en wat fruit .

    de goedkope dagen ( cici's pizza's , Ponderosa, golden corral , zelf kopen , kip publix etc) compenseren de dagen dat we wat luxer hebben gegeten )

    net als dat dagen in bv kelly park , thuis dagje etc compeseren voor dagen in de parken .
    Laatst gewijzigd door gudu; 02-09-13 om 18:59.

  5. Top | #285
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Oké thanks voor het delen van jullie verhalen gaat helemaal goedkomen dan! Parktickets verblijf etc zijn allemaal al betaald dit is dus puur voor het dagelijkse leven!
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  6. Top | #286
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Super handig om dit weer te lezen thanks zeg. 15 euro per dag is echt niet veel zeg!!

  7. Top | #287
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    7

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    voor we beginnen te boeken ga ik wel eerst op zoek en maak een word of excel bestandje op met wat ik max per onderdeel (vlucht , hotels , auto , tickets , ...) wil betalen , en dan begin ik mijn zoektocht op verschillende websites en vergelijken, heerlijk als je dan elke keer toch net een tikkeltje (of redelijk veel) onder je max budget kan gaan
    Ja, zo doen wij het ook. Het wordt dan ook een soort van sport voor ons om onder het budget te gaan zitten ...

  8. Top | #288
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Wow...ik lees bedragen van 13 of 15 euro pp per dag...Hoe doen jullie dat?? Wij zaten in hotels en aten standaard buiten de deur of in het restaurant van het hotel. Hebben overigens 1x pizza gehaald en in de kamer opgegeten, maar waren toen ook gewoon 30 dollar kwijt. Wij waren per dag zeker 30 euro per persoon aan alleen eten en drinken kwijt. Je eet toch 3 keer op een dag en in Florida drink je veeeeeeel! Hier en daar een Cheesecake factory en dan weer een lekker ijsje. Maar goed we gaan dan ook niet op vakantie om op het geld te letten....laat staan op onze eet uitgave te letten. Maar ik vindt het echt heeeel knap als je voor 13 euro pp per dag rond kan komen.

  9. Top | #289
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Dat halen wij ook echt niet. Avondeten is meest rond de $ 20,- pp en als je even de Publix in gaat ben je zomaar $ 25,- kwijt met 2 personen voor frisdrank, fruit en brood. En dan hebben wij meestal overnachtingen met ontbijt erbij.

  10. Top | #290
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Als je echt heel erg op de centjes let zou je het kunnen halen maar te veel daarop letten hebben de meeste mensen waaronder ik geen zin in.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-09-14 om 23:06. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •