Hier een leuk artikel over de mime spelers
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik neem aan dat je de onderstaande mime-speler bedoelt, die is echt geweldig dit in tegenstelling tot zn collegae die hem wel eens waarnemen...
![]()
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Hier een leuk artikel over de mime spelers
Founder of 2 Florida/Orlando forums
Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023
Deze link naar tickets voor Seaworld en Bush Gardens voor deze prijs had ik nog nooit gezien ,ik heb hem van een ander forum.
Het enige was dat hij maar 7 dagen vanaf de eerste dag geldig was .,maar volgens andere die ze hadden genomen zijn ze gewoon 14 dagen geldig dus de gok maar genomen en er staat inderdaad gewoon 14 dagen geldig op.
hier is de link http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
Er staat echt bij "for up to 7 consecutive days". Hebben jullie geluk gehad misschien of een foutje op de site?
Of het een foutje op de site is weet ik niet ,maar op het andere forum zijn er meerdere die ze genomen hebben en is het geen gok, en hebben allemaal 14 dagen gekregen ,wij dus ook.
Het is voor 85 Dollar een leuk prijsje voor twee parken.
Ik heb deze ticket vorig jaar ook via deze site geboekt.
Het is gewoon van Seaworld zelf. Je kunt als je de ticket bestelt ook parkeren voor Seaworld en Busch bijbestellen en overige extra's.
Hier (http://seaworldparks.com/en/seaworld...popularoffers/) staat bij de "details" het volgende:Dus ik denk dat de latere opgave van 7 dagen een foutje is.Enjoy unlimited access to the sights and splashes of SeaWorld Orlando and the thrills of Busch Gardens Tampa during your vacation.
Includes unlimited admission to SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa
Ticket expires 14 days from first use
Ticket includes free bus transportation to Busch Gardens Tampa from SeaWorld Orlando (space is limited - call 1-800-221-1339 to reserve your spot)
Ages 3+
Savings based on single-day, single-park general admission tickets for each park included, combined with advance purchase discount.
Bij die andere link staat nog steeds 7 dagen maar dat zal dan wel een foutje zijn. Is ook meestal 14 dagen voor zulke tickets.