Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 141 van de 196 EersteEerste ... 4191131139140141142143151191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.401 tot 1.410 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1401
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Leuke aanbieding van Arke, 14 dagen Orlando, vlucht en hotel, vertrek 20 juni, maar EUR 599,= per persoon (op basis van 2 personen)

http://www.arke.nl/vakantie/verenigd..._content=36553
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida + NY vanaf 2016 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

2. Top | #1402
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Bizar verhaal weer bij Arke, we hadden Comfort geboekt nu kregen we begin deze week een belletje van ons reisbureau dat ze met een ander soort vliegtuig (waarschijnlijk een 763) vliegen en deze geen comfort heeft, we worden nu in economy geplaatst en krijgen geld terug.
    Uit rond vragen of dit vaker voor kwam in mijn kenniskring hoorde ik dat dit standaard is bij Arke, en indien je niet via een reisbureau boekt maar rechtstreeks bij Arke dan krijg je dit pas te horen op het moment van vliegen.
    Deze mensen krijgen dan een x % van de extra kosten terug en niet het bedrag wat je dus terug krijgt via je reisbureau.

Meerdere dit verhaal gehoord? Ik zal het zelf ervaren over 2 weken, maar vind het raar dat ze dit (bewust) op zo'n korte termijn (altijd) aanpassen.
    De terug vlucht heb ik ook comfort maar dit zal volgens mijn reisbureau ook omgeboekt worden maar dat krijg ik tijdens mijn vakantie te horen.

3. Top | #1403
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013

Ik heb er nog nooit van gehoord en heb ook gewoon Comfort gevlogen. Ik vlieg dit jaar nog 2 x met Arke maar dan naar Griekenland dus ben benieuwd.
    Wel balen trouwens want die extra beenruimte is juist zo fijn.

4. Top | #1404
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Zojuist ook gelezen dat er gecombineerd zal worden met TUI België op Miami.
    Nog niet erg duidelijk hoe alles juist zal verlopen en of er ook een tussenstop in Orlando komt zoals met Arke.
    Tijdschema's en dagen nog niet terug te vinden.
    Keep you posted.

5. Top | #1405
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012

Hoi Marik,

Dit heb ik ook meegemaakt met Arke in een trip naar Rhodos. En een vriendin van mij ook naar een andere bestemming. Mijn ervaring met Arkefly was zo slecht (vertraging, verandering van de klas (wij hadden ook Comfort geboekt), vecht om geld terug te krijgen. Voor mij dus geen Arkefly meer!...

6. Top | #1406
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Zie ook ons bericht op bldz 23 dit gebeurd inderdaad regelmatig bij Arkefly, sindsdien hebben we weer alle vluchten met KLM gedaan, en alle klasse die we geboekt hadden ook gewoon gekregen. Wel gaan we op 19 juli voor de eerste keer met Lufthansa ben benieuwd.Voor ons ook nooit geen Arkefly meer.

7. Top | #1407
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard

Hierbij de link ivm gecombineerde vluchten JAF en Arkefly BRU-AMS-MIA-SFB http://www.travel-magazine.be/nl-be/...ailItemID/6006

Klik gewoon linksboven op magazine en je komt bij het artikel
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-05-14 om 20:43. Reden: 1+1

8. Top | #1408

De samenvoeging van belgie en Nederland is inderdaad bekend en gaat uit mijn hoofd per 1 november in.

Het probleem met de stoelen is al langer een bekend probleem. Heeft te maken dat ze met 2 types 767 toestellen vliegen die er van binnen niet hetzelfde uitzien. Kunnen ze ook niet gelijk trekken want de deuren zitten op andere plekken. Deze problemen ontstaan als ze wisselen van toestel door noodzakelijk onderhoud etc. Vanaf oktober is dit probleem opgelost omdat ze dan nog maar met 1 type 767 vliegen.

Overigens heb ik het ook een x andersom meegemaakt. Comfort geboekt, premium gekregen. Toen was de toestelwissel "andersom" en dus in ons voordeel. Voor een korte vlucht maakt het mij niet zoveel uit. Met een lange vlucht is het ronduit vervelend. Probeer een stoel bij de nooduitgang te bemachtigen!

groot voordeel voor de sanford gangers. Op vrijdags heen en zaterdags terug. Niet meer via Miami, dus 2 non stop vluchten.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 28-05-14 om 21:27.

9. Top | #1409
    Ingeschreven
    Mar 2009

Bedankt,leuk om weten.
    Hopelijk binnen enkele jaren alles 787

10. Top | #1410

Voor de volledigheid, op maandag is de route AMS-BRU-MIA-AMS
    Op vrijdag is de route AMS-SFB-MIA-BRU om vervolgens op zaterdag dezelfde route andersom te vliegen: BRU-MIA-SFB-AMS.

De vluchten worden uitgevoerd door Arke.
    Dit is het begin van de samenwerking van Arke met Jetair, welke sinds 1 maart samen TUI Benelux vormen en als 1 bedrijf verder gaan. ook de serviceniveaus worden medio 2015 samengevoegd tot 1, en de interieurs van de dreamliners worden ook hetzelfde per april 2015. Dat betekend dat de indeling van de huidige dreamliner maar tot april 2015 zo blijft.

Forum Rechten