Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 231

Onderwerp: Vliegen met Lufthansa

1. Top | #51
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robisjo Bekijk Berichten
    Hoe een simpele stoelwijziging in een drama kan veranderen.

Ondanks dat wij NOG niet eerder gevlogen hebben met Lufthansa weten wij nu al dat wij NOOIT bij hun zullen gaan boeken.

Sjon en Bianca
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Sjon en Bianca, zeer herkenbaar. Wij vliegen in november, geboekt bij United, beiden met miles, AMS-FRA-MCO. Omdat je die boeking individueel doet konden ons niet koppelen en na lang gezeur heeft United een 'aantekening' gemaakt. De stoelen kon United niet vastleggen, daarvoor moesten we bij Lufthansa zijn. United gaf ons wel het reserveringsnummer dat bij Lufthansa bekend moest zijn. Op de site kon ik niets, zag onze vlucht nergens. Gebeld met Lufthansa, antwoord: "nee dat moet u zelf doen" maar wij konden en kunnen onze vlucht niet zien. Nou ja belt u dan maar nummer 0900 - 1234 221, daar kunnen ze u verder helpen. Ik vertelde de beste man dat ik met hem sprak omdat ik dat nummer had gebeld. Na veel zuchten en steunen keek hij in het systeem en heeft voor ons stoelen vastgelegd in een 747. Nu begrijp ik van jullie dat het inmiddels een 330 is geworden. Ik laat het erbij, we zien wel waar we zitten, het boeken met miles is de sowieso de laatste keer, ze zijn dan toch op.
    De terugreis is geheel met United via Houston en levert enkel probleem op (tot nu dan).
    Het is inderdaad nogal een gezoek naar stoelen als je met UA miles via LH vliegt. Het is ons uiteindelijk (zonder bellen) wel online gelukt, maar alleen voor de intercontinentale vluchten. AMS-FRA kon pas op Schiphol, en we kregen dezelfde stoelen alvast voor vice versa.
    Ik hoop (zowiezo dat het allemaal goed komt voor jullie) dat je in de A330 wat meer ruimte hebt dan in de 747. Dat was nog krapper dan bij een Europese charter.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #52
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Als je met mijlen boekt bij United kun je het volgende zien in je confirmation, zo heb ik de vluchten gevonden op de site van Lufthansa.

You can look at your reservation online at United. Under the United confirmation number in small print it should say "this reservation contains partner flights". Then you can click on that link and see the Lufthansa PNR. You can also call Mileage Plus for the number.

If your Lufthansa flight is inter-Europe then you cannot get advance seat reservations.

3. Top | #53
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    You can look at your reservation online at United. Under the United confirmation number in small print it should say "this reservation contains partner flights". Then you can click on that link and see the Lufthansa PNR. You can also call Mileage Plus for the number.

If your Lufthansa flight is inter-Europe then you cannot get advance seat reservations.
    Dankjewel Fleurida, die nummers heb ik inderdaad maar op de Lufthansa site worden ze niet herkend. Ik heb in ieder geval de bevestiging in de United site, weliswaar zonder stoelreservering, dus daar houd ik me maar aan vast.

@Gerrit: zojuist gekeken, maar op de dag dat wij vliegen is het gewoon die 747. We zijn daar ooit mee naar Zuid Afrika gevlogen, dat was inderdaad geen pretje.

4. Top | #54
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Sonja, ik heb een account aangemaakt bij Lufthansa en toen kon ik pas bij de vluchten.
    en als je bij de stoelen kunt is rij 54 de mooiste, je zit mooi met zijn tweeën en je hebt ruimte naast de stoel omdat dit een rijtje van 2 is en het hele vliegtuig verder 3-4-3 is. 55 kan ook nog maar 56 is weer minder.
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 06-05-14 om 17:56. Reden: Toevoeging.

5. Top | #55
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Sonja, ik heb een account aangemaakt bij Lufthansa en toen kon ik pas bij de vluchten.
    Dank voor je reactie Fleurida! Dat is nou juist zo vreemd, ik heb een account aangemaakt bij LH maar ik kan niet bij de vluchten. De stoelen (rij 55 ) heb ik telefonisch laten vastleggen.

6. Top | #56
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Ook wij hebben eerst een poging gedaan om een account aan te maken bij Lufthansa, maar helaas dat werkte voor ons niet.
    Als er in de regels staat dat stoelen niet aan te passen zijn en die mevrouw van het callcenter ons dat gemeld had hadden wij daar vrede mee gehad.
    Maar nu heeft de dame in kwestie de vluchten van onze dochter en haar vriend uit het systeem gehaald en heeft ze niet meer terug kunnen zetten.

Sjon en Bianca

7. Top | #57
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012

Nog een Lufthansa vraag... Hebben jullie (degene die met Lufthansa vliegen/vlogen) de tickets direct geboekt op de Lufthansa website of via Expedia enz.? De periode waarin wij willen gaan is nu te boeken op Lufthansa, maar ik weet niet of het interessant is om nog een maandje te wachten, zodat de overige ticket aanbieders ze ook online hebben staan.
    En voor de mensen die direct via Lufthansa hebben geboekt, is het gewoon net als bij KLM bijvoorbeeld, een account aan maken en boeken? Overigens staat voor het vluchtnummer LH ipv UA. Kan ik er dan in theorie vanuit gaan dat we met een Lufthansa toestel vliegen of vliegt Lufthansa nog steeds niet op Orlando?

Alvast bedankt!

8. Top | #58

VWB het laatste, een LH vluchtnummer betekend niet een LH vlucht. Aan alle vertrekkende DL kisten af Amsterdam staan ook KL nummers. Code sharing heet dat.

9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012

Is het aan het vliegnummer dan wel te zien?

10. Top | #60
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Wij hebben 2x keer bij lufthansa geboekt, wel via de airline zelf. Account aangemaakt en werkt perfect, je kunt alles zelf doen van daaruit.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 - 2020 Orlando / 2022 + 2024 Orlando

Forum Rechten