Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 79 van de 86 EersteEerste ... 29697778798081 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #781
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Wij kregen donderdag te horen dat Walmart een nieuw systeem hanteert. Zij hebben een bepaalde fraude gehad en daardoor de regels aangepast tot 50 dollar met je handtekening en boven de 50 met je pincode als je CC een datachip heeft. (je weet wel dat vierkantje op de voorkant van je CC)

    We konden gelukkig nog aan de ATM geld halen want ik had de juiste pincode niet bij me
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #782
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.113

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Wij zijn net terug en hebben ook bovenstaande bij Walmart ervaren. Ik had gelukkig wel mijn pincode van de CC bij me. Op dat moment deed mn debitcard het niet bij Walmart. Heb het helaas niet nog een keer kunnen proberen bij Walmart of dat vd debitcard een eenmalig iets was. De week ervoor kon ik nl wel met de debitcard betalen. Misschien kan iemand ff de proef op de som nemen met de debitcard bij de Walmart?

  3. Top | #783
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.487

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Wij hebben in de periode van 2 april t/m 24 april j.l. regelmatig met debitcard betaald bij o.a. Walmart, Publix en diverse gasstations en hebben geen problemen ondervonden
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #784
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Bij de publix in championsgate de hele vakantie geen probleem gehad in tampa wel
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #785
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Usatraveler Bekijk Berichten
    Om welke credit kaarten ging het? Was het enkel bij betaling met de credit card of ook bij het opnemen van geld via een atm? Nederlandse credit kaart of Belgische? Ik vertrek over 14 dagen naar Florida en mijn bank heeft hier toch niets van gemeld.
    Het waren Nederlandse Credit kaarten van Visa en Master. ging zich voornamelijkobver betalen ermee dus iet cash geld opnemen.

  6. Top | #786
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Creditcard

    Afgelopen week bleek mijn credit card te zijn geskimmd. Toeval of niet maar via ING kreeg ik te horen dat Wallmart de betaling heeft tegen gehouden (gelukkig!) vanwege hun vernieuwde betaalrichtlijnen. Andere betalingen blijken wel gedaan te zijn. Gelukkig is het beperkt gebleven en is het verzekerd door ING.
    Waarschijnlijk is het skimmen gebeurd bij de voorbereiding op onze Floridareis komende zomer. Ik had de EU beperking er al afgehaald.
    Laatst gewijzigd door Revos; 04-05-14 om 09:18.

  7. Top | #787
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Creditcard

    Op een cc zit tot geen eu beperking alleen op een debit kaart.

  8. Top | #788
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Creditcard

    Dat klopt, toch is het handig om aan de verstrekker (bijv ICS) te laten weten wanneer je ongeveer waar zit. Ze kunnen dan een betere check uitvoeren op ongeoorloofd gebruik.
    Als je nooit in de USA betaalt met je cc en plotseling wordt er wel betaald kan er een, onterechte, blokkering volgen en zit je tijdelijk met de problemen.

    Ik heb het een paar jaar geleden nagevraagd bij ICS (zal nog wel ergens hierboven staan) en op hun advies laat ik ieder jaar weten wanneer en waar in de USA mogelijk kan betalen met mijn cc's.

    De controle werkt echt. Ik had hier in Nl met mijn cc betaald en dezelfde dag werd er in de USA met mijn card "betaald". Ik kreeg gelijk een SMS'je van ze of ik contact met ze wou opnemen. Het bleek dat Dollarcar rental een check op mijn card had uitgevoerd i.v.m. een reservering van een huurauto. Dus gelukkig loos alarm.

  9. Top | #789
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    33

    Standaard Re: Creditcard

    Dien je dit telefonisch te doen of via de mail?

  10. Top | #790
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Creditcard

    Omdat mijn CC al eerder is geskimmd vind ik het veiliger dat ING een EU beperking aan de kaart geeft. Ik dacht ook dat het standaard was, zie hier tekst ING.

    Op reis buiten Europa?
    U kunt (tot 24 uur voor vertrek) voor de periode van uw vakantie de tijdelijke instelling ‘Wereld’ aanvragen. Uw aanvraag wordt 24 uur voor uw vertrek verwerkt. Vanaf dat moment kunt u met uw Betaalpas wereldwijd betalen en geld opnemen. Na uw reis wordt uw pas weer automatisch op ‘Europa’ gezet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •