Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 85 van de 117 EersteEerste ... 3575838485868795 ... LaatsteLaatste
Resultaten 841 tot 850 van de 1162

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

1. Top | #841
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #842
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.
    384 euro is maar iets duurder maar idd als je maar je die niet kan gebruiken heb je er weinig aan.

3. Top | #843
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013

Idd d8 ik ook al ma gaan 12 dagen en dan is 10 dagen tickets just genoeg
    alvast bedankt

4. Top | #844
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Heeft iemand enig idee wat een 5 daags ticket voor Disney bij Billie Boys kost, via internet zijn er geen prijzen beschikbaar... Ik kan ze natuurlijk bellen, maar wellicht heeft iemand er onlangs nog tickets gekocht. Andere optie is American Estates, dat is de goedkoopste aanbieder op dit moment... En daar heb ik ze al eerder gekocht.

****stomme vraag**** zie ik nu.. Er worden wel degelijk tickets aangeboden voor 5 dagen, bij Greater Orlando discounts, maar die zijn niet goedkoper... Dus koop ik ze eerdaags bij American Estates...
    Laatst gewijzigd door moniquekruiningen; 12-05-14 om 22:56.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

5. Top | #845
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

AE is prima en blijkt vaak de goedkoopste te zijn met prima afhandeling en vaak uit voorraad leverbaar! Ik zoek ook altijd of ze elders goedkoper zijn, maar vaak blijkt dat er of nog tax bij komt of verzendkosten of e.o.a. fee.

6. Top | #846
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

De eerste keren dat wij naar Florida zijn geweest hebben wij vooraf de tickets voor b.v Disney, Universal via internet aangekocht en op ons thuisadres in Nederland laten bezorgen.
    Nu willen wij deze keer eigenlijk pas in Orlando beslissen en daar de tickets voor de parken kopen. Ik heb b.v. op de site van Maple Leaf en Billy Bob's gekeken. Ik denk dat je direct naar het kantoor kan gaan en daar de tickets aan kan schaffen, of moet je ze eerst online bestellen, betalen en vervolgens op het kantoor van die firma's af gaan halen?

7. Top | #847
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kan er gelijk naartoe gaan en de tickets kopen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

8. Top | #848
    Newbie daisywiebe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Even een vraagje, wij zijn eerder in Disney geweest en gaan in mei weer naar Florida, ik kan mij herinneren dat ze bij de Mc. Donalds in Orlando (de op een na grootste van de wereld) kaartjes verkochten voor o.a. Disney en ik weet dat het een stuk voordeliger was, heeft iemand dit ooit gedaan en wat is je ervaring hiermee? Wij hadden de kaartjes toen gewoon bij Disney zelf gekocht maar wellicht dat we ze nu daar gaan kopen, scheelde wel echt veel geld.

9. Top | #849
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014

Standaard Re: Hopper kaarten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    De parken zijn groot genoeg om een hele dag door te brengen. Hoppen is leuk als je de parken al kent - je kunt dan een Best Of programma samenstellen maar dat kost toch ook best veel tijd. Je moet het park uit, vervoer naar het andere park etc etc. Veels te vermoeiend met een kleine.

Hieronder je een kaartje bekijken om de indruk te krijgen van hoe groot Disney World is:

Bovenstaande is een bericht uit 2011, maar heb er toch een vraag over aangezien ik er nog niet uit bent of we een hopper of basic ticket moeten kopen.

Mijn gevoel zegt dat ik een hopper moet nemen, de reden daarvan is dat ik bang bent dat er in sommige parken weinig voor mijn kinderen te doen is, dan geef ik Epcot maar als voorbeeld. Ben wel erg benieuwd hoe jullie dit de eerste keer hebben aanpakt?

10. Top | #850
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Mijn ervaring is dat je de eerste keer meestal 1 park per dag doet. Je kent de weg in de parken nog niet en daardoor ben je al wat meer tijd kwijt. Ook wil je natuurlijk zoveel mogelijk attracties doen en dat kost ook tijd. Met een beetje goede planning is een hopper niet nodig. Wij hebben altijd tickets gehad waarbij we konden hoppen maar ik moet eerlijk zeggen dat we pas de laatste jaren daar echt gebruik van maken. Dan lopen we in een park en bedenken opeens dat we in een ander park willen lunchen of zoiets. Toen we met mijn zus, haar partner en kinderen gingen (alleen mijn zus was al eerder in wdw geweest), hebben we ook steeds 1 park per dag gedaan. We hadden ook echt geen tijd om te hoppen!
    Er is in ieder Disney park genoeg te doen voor kinderen. WDW is een echt familie park. Dat is wat Walt Disney ook wilde creëren: een plaats waar ouders en hun kinderen zich konden vermaken. Er zijn ook niet veel echte thrill attracties maar meer mooi gemaakte en doordachte attracties. Soms zijn de attracties of to do dingen niet eens zo opvallend. In Epcot vind je in elk land een tafel met stiften waar kinderen hun uitgekozen karakter (toen wij er waren was dat oa Duffy de Disney beer) konden inkleuren. Mijn nichtje en neefje zijn daar ruim een half uur mee bezig geweest, terwijl wij in de schaduw met een drankje zaten. Ze waren nog niet klaar toen wij al weer verder wilden. Ook in de Epcot inovention hallen is van alles te doen waar kinderen van houden. Het zijn geen super attracties maar vaak wel leuk om te doen. Maar het allerbelangrijkste met kinderen: doe het rustig aan! Zo houden ze het veel langer vol en kunnen ze ook genieten van alle indrukken.

Mijn advies: als het echt verschil maakt in prijs dan zou ik NIET voor de hopper pas gaan. Plan dan wel goed en doe het rustig aan. Als geld niet uitmaakt dan kan je voor de zekerheid een hopper nemen. Maar bedenk wel dat meerdere parken op 1 dag (als je nooit eerder in wdw bent geweest) best intensief is.

Forum Rechten