Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: International Drive: Pointe Orlando

  1. Top | #11
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Pointe Orlando

    Ik vind Pointe Orlando wel gezellig. Liggen toch wel een paar leuke winkels en restaurants. En een leuke sfeer.

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Pointe Orlando

    Welke winkels en welke restaurants zijn er nu?

    Em welke vond je leuk? Ben je er geweest? Kun je wat meer vertellen, ben er lang geleden geweest en nu wel nieuwsgierig

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Pointe Orlando

    Ik vond het wel een leuke sfeer hebben. Het is niet meer zoals vroeger, met die grote speelgoedzaak enz. Wat wel jammer was heb ik altijd wel apart gevonden. Maar voor een avond rond te lopen en wat te drinken vindt ik het wel de moeite waard. Wij hebben het vorig jaar gecombineerd met Pirates midgetgolf en daarna naar Ponte Orlando ligt toch op loopafstand.

    Qua winkels ligt er Armani Xchange. Victoria Secret, Tommy Bahama's een zonnebrillen zaak, een winkel met badartikel en nog een paar anderen maar weet ik even niet meer uit mijn hoofd.

    En restaurants en cafe's King's Blues club, Cuba Libre dit vond ik echt een gezellige tent. Leuke setting. We hebben hier alleen wat gedronken maar eten zag er ook goed uit misschiend dat ik dat dit jaar toch eens ga proberen. Verder ook nog een Hooter en nog paar andere gezellig restaurantjes. Weet ik niet meer bij naam sorry. Zou als ik jou was gewoon eens langs gaan. Voor een paar uurtjes is het echt gezellig.

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard International Drive: Improv Orlando at Pointe Orlando

    Wist je dat er een stand-up comedy club en restaurant op International Drive zit?
    Ik wist het niet, totdat ik een bericht hierover op Facebook las.

    Lijkt mij heel leuk om eens heen te gaan!!

    Link:http://www.theimprovorlando.com/




    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: International Drive: Improv Orlando at Pointe Orlando

    Een geweldige tip, Michael, daar gaan we ook een keer naar binnen. De eerste moet een verslag schrijven op het forum

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: International Drive: Improv Orlando at Pointe Orlando

    Komen grote namen uit voort:

    THE IMPROV. 40 YEARS. MILLIONS OF LAUGHS.

    Improv Comedy Club and Dinner Theatre has been the career launching pad for dozens of the familiar faces of television and film for 40 years. Before becoming a cast member on NBC’s ‘Saturday Night Live,’ David Spade was a “local comedian” at the Improv in Tempe, Arizona, hosting shows regularly. Bette Midler was a cocktail waitress at the Improv in New York, where she was given the opportunity to exhibit her vocal talents. Other Improv alumni include Lily Tomlin, Robin Williams, Jonathan Winters, Adam Sandler, Jerry Seinfeld, Drew Carey and the list goes on. Today, the Improv continues to showcase performers well on their way to join the ranks of the Improv’s famous veterans. The Improv is proud to announce the highly anticipated return to the Orlando market! We will be welcoming the biggest names in comedy to our stage as well as supporting our local talent here in Central Florida!]
    En, niet onbelangrijk bij Standup-Comedy: als je niet helemaal vooraan wilt zitten.. niet te vroeg komen

    All seating is done on a first come first sat basis. In order to be sat together, your entire party must enter the showroom together. We do not hold or reserve tables. We seat from the front of the room to the back so if you would like to sit in a specific area of the showroom arrive accordingly!
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-03-13 om 12:28.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: International Drive: Pointe Orlando

    Dat het weer beter gaat met International Drive lijkt ook zijn weerslag te hebben op Pointe Orlando.
    Orlando Business Journal bericht dat er drie nieuwe huurders zijn, m.n. gericht op happy-hour en het nachtleven.
    Pointe Orlando is getting three new tenants, all of which are aimed toward attracting more latenight and happy hour guests.
    The new occupants for the outdoor shopping center located near the Orange County Convention Center are RA Sushi, Minus5 Ice Bar and Blue Martini.
    Dat het naastgelegen megagrote Convention Center zo goed draait heeft zo zijn voordelen voor de directe en ruime omgeving.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •