Meestal 's avonds. En op deze link kun je zien hoe laat de zon onder gaat. Ook in September gaat de zon onder. En er zijn altijd wel lichtjes.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Eind april, begin mei is ook mijn favoriete tijd. De Osborn lights zijn er met kerst, ong va ergens in november. Halverwege september start de halloween viering.
Meestal 's avonds. En op deze link kun je zien hoe laat de zon onder gaat. Ook in September gaat de zon onder. En er zijn altijd wel lichtjes.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Maar de Osborn lights zijn er niet in september. Weet niet zeker of Antonee deze bedoelt maar denk het wel.
Dat is het probleem in mijn ogen, wat Antonee bedoelt is wazig, dus krijg je ook wazige antwoorden. Ik had ook UTFSM kunnen antwoorden, maar dat is niet netjes![]()
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
Of hij bedoeld de electrical parade maar die trekt niet meer uit he .....
Tja ik ben een vrouw he. Lees tussen de regels door en neem van alles aan. Ook zie ik niet zo snel problemen en klets (schrijf) graag een end weg over WDW (maar that's just me en waarschijnlijk niet typisch vrouwelijk). Zou eigenlijk ook wel verbaasd zijn als de lichtjes show over iets anders dan de Osborne lights zou gaan want verder zijn er zelfs in Disney weinig shows met lichtjes (helmaal niet toch?). Of is het dan weer Rotterdams om voor lichtjes ook lampjes te kunnen lezen en zeker niet aan vuurwerk te denken? Maar Antonee kan ons vast vertellen over welke show het gaat.
Jawel hoor, vanavond om 8 en om 10 uur, https://disneyworld.disney.go.com/en...trical-parade/
Wow das goed nieuws trekt die heel het jaar nog uit ? Ik dacht dat die werd vervangen .
Ja sorry ik had misschien wat beter mogen uitleggen maar ik weet niet hoe die show heet
eigenlijk maar het is inderdaad electric parade wat ik bedoelde![]()
Dus geen show maar parade. Daar dacht ik niet aan. Cindy jij hebt gewonnen!