Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Reisverslag Tokheim: Alabama/Florida(KISS KRUISE III)/Alabama, 21-10/08-11-2013

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reisverslag Tokheim: Alabama/Florida(KISS KRUISE III)/Alabama, 21-10/08-11-2013

    Ja het is nog steeds onwerkelijk dat ik oog in oog heb gestaan met mijn "onbereikbare" jeugdidolen. Elke week de Hitkrant gekocht, voor de vage fotos waar misschien Paul en Gene opstonden. De KISS KRUISE IV wordt onze 3e 'once in a lifetime experience...... Mocht je iets meer willen weten, shoot!

  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Tokheim: Alabama/Florida(KISS KRUISE III)/Alabama, 21-10/08-11-2013

    Was vandaag in een kerstwinkel, leuke dingen voor jullie gezien. Check ons reisverslag ��
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13

    Standaard Re: Reisverslag Tokheim: Alabama/Florida(KISS KRUISE III)/Alabama, 21-10/08-11-2013

    Wederom een schitterende Amerika dag. Leuke KISS 'ballen' voor in de boom, alvast Happy KISSmas Marion & Gerrit! En dan ook nog eten bij een Zagat vestiging van Five Guys in KISSimmee, wat wil een mens nog meer!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •