Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Universal City Walk heeft een eigen site:

    https://www.universalorlando.com/Sho...alk-Shops.aspx
    https://www.universalorlando.com/Nig...Nightlife.aspx

    Zitten een aantal lekkere restaurant-ketens, een bioscoop en wat winkels. Best leuk om een keer overheen te lopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Thanks! Ik had misschien iets duidelijker moeten zijn. Ik ben benieuwd of iemand specifiek ervaring heeft met het New Years Eve event aldaar.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    37

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Wij hebben een aantal jaren geleden newyearseve in Epcott gevierd. Dit was geweldig. Wel al vroeg gegaan, 1 1/2 uur voor opening. Magie Kingston leek Ons te druk. Vol is vol zegt men maar als je in een Disney hotel logeert heb je andere entreekaartjes en mag je volgens mij wel naar binnen. Even informeren. Om half 10 was de eerste keer het oudejaarsvuurwerk voor de jonge gasten. Om 12 uur voor de rest. Ik vind de lacershow van Epcott nog indrukwekkender als in Magic Kingdom. Wat je ook kiest, ik wens je heel veel plezier!

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San & Ien Bekijk Berichten
    Thanks! Ik had misschien iets duidelijker moeten zijn. Ik ben benieuwd of iemand specifiek ervaring heeft met het New Years Eve event aldaar.
    2 jaar geleden oud op nieuw gevierd in Epcot, krijg er nu nog kippevel van, zo indrukwekkend ! maar het was toen ook koud in Epcot, we hebben daar nog extra truien gekocht in de disney winkel. Tip neem wel warme kleding of een deken etc mee. Het is ontzettend druk maar het wachten meer dan waard.

    Vorig jaar oud op nieuw op Key West, was ook geweldig maar minder geschikt voor onze dochter van 8 jaar. Wel veel aangenamere temperatuur.

    Aankomende oud op nieuw willen we vieren of in MK of in Down town Disney.........Ja hoor eind december vertrekken we weer, kan niet wachten.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Bedankt voor jullie reacties. Dus Epcot moet op de lijst van gegadigden... Wat is dat voo lacershow?

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisschema San & Ien: Orlando-Orlando, eind 2013

    Het is geen laser show...
    Het is een hele grote vuurwerkshow met muziek en ondersteunende laser stralen... één groot en fantastisch spektakel.
    Oudejaarsavond is de absolute topper van december, eigenlijk is het helemaal met niets te vergelijken.
    De laatste show van het jaar begint om 23:40 en gaat door tot 00:20 uur.
    Maar... Wees er bijtijds bij want vol=vol.
    Óók wanneer je in één van de resort hotels verblijft.

    Alle parken van WDW (m.u.v. D.A.K.) hanteren hetzelfde toegangsprotocol:

    Phase 0:
    Toegankelijk voor alle gasten

    Phase 1:
    Gasten met MYW base tickets, 1 dagstickets, gasten zonder toegangsbewijzen en CMs
    met een "MainGate", worden teruggestuurd (omgekeerd) bij de Auto Plaza.

    Phase 2:
    Toegankelijk voor gasten van de resorthotels, AP/PAP, Parkhoppers en "re-entering" gasten naar hetzelfde park.
    Uitsluitend gebruikmakend van taxi of Disney Resort Transport (Auto Plaza gesloten)

    Phase 3:
    Toegankelijk voor gasten van de resorthotels en gasten met een AP/PAP. (uitsluitend toegestaan met Disney Resort Transport)

    Phase 4:
    Gesloten voor ALLE gasten. (Auto Plaza gesloten)(Geen binnenkomend Disney Transport mogelijk)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •