Ja, is na veel bellen weer goed gekomen. We zijn weer terug gezet op de originele vlucht.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hoop dat het allemaal is goedgekomen.. wel grappig, wij gaan 1 dag later (21-12) ook met Delta via Detroit naar Orlando. Ik kreeg ook een bericht dat de heenvlucht gewijzigd was, maar wij zijn wel op de vroege vlucht gebleven gelukkig (half uurtje eerder dan oorspronkelijk en ze vliegen nu met de 777 ipv een A330).
Ja, is na veel bellen weer goed gekomen. We zijn weer terug gezet op de originele vlucht.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Pff van de week maakte KLM weer een aanpassing: de vlucht Detroit-Orlando was nu geannuleerd en we konden pas later door naar Orlando. Ik heb de hele handel nu maar omgeboekt via Boston, kunnen we ook 's ochtends wat later weg op Schiphol. We zijn nu pas om 18:15 in Orlando maar dat maakt het alleen maar makkelijker om direct naar bed te gaan als je in het hotel bent :-)
Net ff gekeken, bij ons is er niets meer veranderd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Het verhaal is nog steeds niet uit.. nu had Delta de aansluitende vlucht vanaf Boston weer vervroegd waardoor we nog maar 52 minuten overstaptijd hadden (inclusief de immigratie dus..). Even met KLM gebeld en die vertelden dat Delta helaas erg vaak rommelt met vluchten (tijden aanpassen, dezelfde vlucht ineens een nieuw vluchtnummer geven) en ze wisten alvast aan te kondigen dat het wellicht nog een keer gaat gebeuren. Ondertussen toch maar weer omgeboekt naar de Detroit vlucht in de ochtend, met meer overstap tijd.
Wat vreemd om over die aangepaste en geannuleerde vluchten te lezen, dat hebben wij in al die jaren (KLM/DELTA) nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat ook zo blijft. Omboeken is voor ons ticket trouwens niet eens mogelijk geloof ik. Hopelijk zijn ze bij jou nu klaar met het aanpassen "Floridad"
Omboeken is ALTIJD mogelijk als de airline opeens een vlucht uit het schema haalt.
Dat wist ik niet! Weer wat geleerd ;-)
Heb deze week via Delta geboekt naar Atlanta en van daaruit verder naar Orlando. Ik heb via Expedia geboekt. De terugvlucht verloopt ook via Atlanta, maar vanaf Atlanta voert de KLM de vlucht uit.
Ik heb nog wel aardig wat tijd en energie gestoken in upgraden naar economy comfort tijdens de grote oversteek. Bij Delta ging er met 2 van de 4 passagiers wat mis met de betaling. Uiteindelijk na 2 verzoeken is dit aangepast door Delta. De klantenservice werkt niet optimaal, je wordt naar Amerika doorverbonden. Daar werd ik doorverwezen naar de balie in Schiphol. En in Schiphol aangekomen werd ik terugverwezen naar de telefonische klantenservice. Kortom....de beroemde cirkel. Maar uiteindelijk is het me gelukt. De terugvlucht naar economy comfort was een uitdaging, omdat deze door KLM wordt uitgevoerd. Dan kun je dus niet online upgraden naar economy comfort plus omdat je bij Delta hebt geboekt. Uiteindelijk heeft een behulpzame Expedia medewerker dit geregeld. Normaliter kost dit geld, maar omdat de klantenservice van KLM dit niet bij mij heeft aangegeven was dit gratis. Maar wees dus voorbereid als je de klantenservice belt
![]()
Waarom heb ik dit gemist ........
http://www.orlandosentinel.com/busin...,5860285.story
Delta website error gives ultra-low air fares to some lucky fliers
An error on Delta Air Lines' website produced super low fares Thursday morning before the problem was corrected a couple of hours later. The fares were as much as 90% below regular ticket prices. Delta passengers who took advantage of the mistake said on social media sites that they had booked such deals as $51 for a one-way ticket from Minneapolis to Baton Rouge, La., and $35 from Raleigh, N.C., to Philadelphia, about one-tenth the normal price.
"The situation has been resolved and the correct prices are being displayed," said airline spokesman Trebor Banstetter.
Delta is the second airline to feel the sting of a problem with its booking website this year. In September, United Airlines blamed a computing error that produced one-way fares as low as $2.50. Delta said it will honor the super-cheap fares, just as United did. But some Delta passengers on the airline's Facebook page said the carrier refused to honor erroneously low fares they found on the website. Delta officials said the airline would honor the ultra-cheap fares only for travelers who booked their flights before the prices were corrected.