Was waarschijnlijk een dagaanbieding. Zaterdag waren ze al weer duurder. Gewoon dagelijks blijven kijken en meteen boeken als je een leuke aanbieding ziet. Als je er dan nog een nachtje over moet nadenken kun je alweer te laat zijn.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hoi,
Wij hebben ook plannen om in de zomervakantie weer naar Florida te gaan. Maar ik kan de tickets die hrjhan geboekt heeft nergens meer vinden. Was het dan een aanbieding??
Ik kom alleen tickets tegen met een prijs van 961,00 euro. Echt veel lager kan ik op geen enkele site vinden. Zo duur heb ik ze nog nooit gezien......
Aankomstdatum die wij willen: 12/13/14 juli 2014
Vertrekdatum die wij willen: 30/31 juli 2014 evt 1 aug 2014
Voor 4 volwassenen en 3 kinderen (allen ouder dan 12)
Ik val hier bijna van mijn stoel af............. Met deze prijzen moet ik er toch nog eens zeer goed over nadenken...........
Laatst gewijzigd door Maria; 26-08-13 om 18:00.
Was waarschijnlijk een dagaanbieding. Zaterdag waren ze al weer duurder. Gewoon dagelijks blijven kijken en meteen boeken als je een leuke aanbieding ziet. Als je er dan nog een nachtje over moet nadenken kun je alweer te laat zijn.
Voor de snelle beslisser!!! AMS- Orlando 5 t/m 19 juli Aer Lingus €644 via skyscanner.nl
Of 3 dagen langer blijven? t/m dinsdag 22 juli ook €644.
Laatst gewijzigd door A.Hofman; 27-08-13 om 16:39.
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
New England 2016 Florida 2017
AMS-ORL 12 t/m 28 juli Aer Lingus €644. via www.skyscanner.nl Dat scheelt voor 7 tickets al €2100 vergeleken met gisteren![]()
Je kunt wachten op een betere prijs, maar of die ooit komt kan ik je niet vertellen.
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
Ik kan helaas pas in november boeken (ivm werkgever). Maar ik ben wel de prijzen aan het volgen.
Helaas moeten wij dus nog afwachten. Maar ik blijf dit topic volgen.
Hopelijk is er rond die tijd ook een mooie aanbieding.
Er blijft ons nu even niets anders over dan afwachten (en duimen).![]()
Vorig jaar kwamen de kerstcadeautjes pas op 27 december, dus nog even geduld....![]()
Oei, dan hoop ik dit jaar ook![]()
Laatst gewijzigd door Maria; 28-08-13 om 12:46.
Aer Lingus 12 juli t/m 2 aug € €658 , vertrek/ aankomst Amsterdam, maar dan heb je op de terugreis wel een stop van 9 uur in Dublin....
Bericht is al weer achterhaald, ik krijg nu ook niks meer onder de €900 op mijn scherm.
Laatst gewijzigd door A.Hofman; 29-08-13 om 08:43.
Ohhh, balen! Deze hebben we net gemist!
Ik hoop dat er snel weer een aanbieding rond deze prijs voorbij komt, dan boeken we hem meteen!
Lager dan ~880 Eur pp (United via kayak.com) kom ik nu niet. Ons doel ligt tussen de 650 - 700 Euro pp.
We houden de bekende sites al meerdere keren per dag in de gaten. Zodra we wat zien komt hij hier natuurlijk![]()