Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 109 van de 196 EersteEerste ... 95999107108109110111119159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1081
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

In ons geval, juli 2013 konden wij direct vanaf Sanford gebruik maken van de gereserveerde stoelen. De mensen die op Sanford een tussenstop maakten met als eindbestemming Miami, mochten pas na ons het vliegtuig in en moesten plaatsnemen op de overgebleven vrije plaatsen.....
    groetjes Jimmy

Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

2. Top | #1082
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimbo Bekijk Berichten
    In ons geval, juli 2013 konden wij direct vanaf Sanford gebruik maken van de gereserveerde stoelen. De mensen die op Sanford een tussenstop maakten met als eindbestemming Miami, mochten pas na ons het vliegtuig in en moesten plaatsnemen op de overgebleven vrije plaatsen.....
    Klopt, dat is ook de normale gang van zaken. Maar officieel gezien, wat in de kleine lettertjes staat, heb je geen recht op je stoelreservering tussen de 2 bestemmingen (hier dus Orlando naar Miami) Vandaar officieel gezien, je stoelreservering pas geldt vanaf Miami.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkefly
    Voor vluchten die vanuit Nederland twee bestemmingen aandoen (gecombineerde vluchten), is het traject tussen de twee bestemmingen ‘free-seating’. U heeft op dit tussentraject geen recht op uw stoelreservering.

3. Top | #1083
    Ingeschreven
    Jun 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Klopt, dat is ook de normale gang van zaken. Maar officieel gezien, wat in de kleine lettertjes staat, heb je geen recht op je stoelreservering tussen de 2 bestemmingen (hier dus Orlando naar Miami) Vandaar officieel gezien, je stoelreservering pas geldt vanaf Miami.

[I]
    In de kleine lettertjes staat duidelijk vluchten vanuit Nederland? Als je vanuit Sanford vliegt doe je ook twee bestemmingen aan, maar vlieg je vanuit de usa en krijg je een ander vluchtnummer. Daardoor kun je direct gebruik maken van de stoelreservering. Mensen die wel voldoen aan de kleine lettertjes (mensen die vanuit Amsterdam NL komen met eindbestemming Miami en een tussenlanding hebben op Sanford) kunnen hierdoor op hun vlucht van Sanford naar Miami geen aanspraak meer maken op de door hen gereserveerde stoelen.

4. Top | #1084

Standaard

Uit de voorwaarden:

Voor vluchten die vanuit Nederland twee bestemmingen aandoen, een gecombineerde
    vlucht, kunnen reizigers voor de heenvlucht tot het eerste station op de
    gekochte stoel plaatsnemen en kunnen reizigers voor de terugvlucht vanaf hun
    bestemming naar Nederland hun gereserveerde plaats innemen vanaf het tweede
    station;

Oftewel, Tussen Station 1 (SFB) en Station 2 (MIA) heeft niemand recht op hun gereserveerde plaatsen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Klopt het dat Arkefly vanaf volgend jaar (medio april meen ik) niet meer op maandagen naar Sanford vliegt? Of is het schema gewoon nog niet volledig ingevuld?
    Vanaf April vervalt de maandagvlucht en wordt er een dinsdagvlucht toegevoegd.

In juli en augustus wordt er tevens op woensdagen gevlogen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-13 om 06:49. Reden: 1+1

5. Top | #1085
    Ingeschreven
    Jun 2012

@b767-300er;
    Zie je maar hoe belangrijk het kan zijn de hele voorwaarden door te lezen haha, maar zoals het hier staat heb je helemaal gelijk!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-13 om 06:49. Reden: q
    groetjes Jimmy

Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

6. Top | #1086

Dit staat in de 5 hoofdregels van de voorwaarden stoelreservering.
    Naja. Weten we dat ook weer ;/)

7. Top | #1087
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012

Ik heb hier een rugzak met wieltjes (super handig!) met de afmeting H57 B35 D20

Volgens de site van arke mag handbagage slechts "50x35x30". Mijn tas zou dus 7 cm te hoog zijn. Nou vroeg ik me af, hoe streng gaat dit? Zou je kunnen 'compenseren' met het feit dat ik qua diepte nog wel 10 cm over heb ?

8. Top | #1088
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Compenseren mag nooit.
    De bagagebakken hebben een bepaald formaat en daar is het max. formaat van de handbagage meestal op afgestemd.
    Bij de check-in balies en de gate zie je vaak van die "bakken" staan waar je handbagage in moet passen. Niet passen = inchecken = kosten betalen.
    Allemaal afhankelijk van hoe streng ze op dat moment zijn uiteraard.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #1089
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012

Haha ja een stuk er af zagen is een goed idee Alleen jammer dat ik dan ook niks meer aan die wielen heb

Valt niet mee om iets te vinden, zit al een tijdje te zoeken en de kleinste die ik gevonden heb is alsnog 54cm hoog (en kost 120 euro -_-)

10. Top | #1090
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hallo Mattie, deze heb ik gevonden, formaat is goed en de prijs volgens mij ook wel.

http://www.travelbags.nl/travelite-k...gzak-rood.html

Forum Rechten