Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 54 van de 65 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #531
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

Maar ook in Orlando/Kissimmee zelf kan het per dag heel wat graden schelen. Ik ben in 2011 begin november geweest en heb toch regelmatig een vest aan gedaan (buiten en overdag). Ook naar de waterparken geweest dus de wat mooiere dagen zaten er zeker tussen. Het is over het algemeen beter dan in Nederland maar voor de echte warmte liefhebbers niet de meest geschikte maand. Als je van lekker warm houdt (zoals ik) dan vind ik het voorjaar vanaf april en de maand september heel geschikt. Wel kans op regen (het blijft Florida) maar koud is het iig niet. En ook buiten hoogseizoen dus rustiger. Maar nogmaals dat is voor iedereen verschillend, ik heb het bijna altijd koud in Nederland dus als je ook zo'n type bent....

2. Top | #532
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

wij hadden in de maand april /mei 2 jaar geleden elke dag temperaturen van 36 a 38 graden en volgens meerdere mensen was het toen warmer dan in de zomer ...... het blijft het weer he ... geen peil op te trekken

3. Top | #533
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Het is dat onze dochter leerplichtig is, anders zouden wij ook weer in november gaan. Heerlijk warm, rustig in de parken, voordelige vliegtickets, kerstsfeer en weinig tot geen regen. Gewoon doen!

4. Top | #534
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard florida 2014

Ik zit al een tijdje te zoeken voor een leuke floridareis voor 2014, nu kwam ik een mooie ticketprijs tegen en dacht dit gaat het worden, gelijk maar eens kijken wat de villa's in die periode doen.. ik was aan het zoeken van 16-3 tm 30-3. Ik kon geen villa voor een normale prijs vinden die niet bezet was.. Wat blijkt dan zitten we midden in de spring break.. dus nu ben ik verder aan het zoeken.
    Dit jaar zijn we in februari geweest, dit beviel mij prima! Maar volgens de poolguy is het niet altijd zo lekker weer in februari. Ik vraag me nu af in welke periode ik het beste kan gaan.. ik moet vanwege mijn werk buiten de schoolvakanties en buiten de carnaval op vakantie gaan...maar ik wil toch wel een beetje redelijk weer hebben... en ook niet geheel onbelangrijk niet gelijk de jackpot betalen...

Hebben jullie tips?
    Thanks!

5. Top | #535
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: florida 2014

Wij gaan altijd in april juist na de paasvakantie in belgie ...ticketprijs hebben we altijd gehad voor zo een 500 euro en na pasen is het ook geen hoogseizoen meer . Wat wel anders is als we met de kinderen gaan in de paasvakantie , de ticketprijs is dan hetzelfde maar de prijzen van hotel en villas is dan wel duurder .

6. Top | #536
    Ingeschreven
    Oct 2009

oke bedankt! Ik zal eens kijken voor die periode! hier is de vakantie van 26-04 tm 05-05. En daarvoor is het nog springbreak in Florida... als ik het net goed gelezen heb...
    Laatst gewijzigd door Iris1990; 19-07-13 om 17:43.

7. Top | #537
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Wij gaan altijd in februari en zouden niet anders willen. Ook volgend jaar gaan we weer lekker in februari. Dan is het meestal lekker qua temperatuur en niet zo bloedheet en benauwd. Ook heel weinig regen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

8. Top | #538
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Volgens de koopjesjagers is de beste tijd om te gaan tussen 15 augustus en 30 september.
    Zo ook het advies van deze website: Visit Orlando
    -Eat free - acties in de themaparken (bij verblijf in een on-site hotel)
    -New Attractions
    -Unique Events
    -Flights are at their lowest
    -Great Hotel Rates
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-07-13 om 15:46.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #539
    Ingeschreven
    Oct 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Heb je al een visum aangevraagd? Want met de Esta mag je maar max 90 dagen he
    (ik begrijp dat je tm 14 maart bedoeld?)
    Jij bent wakker! Inderdaad ik bedoel van 28feb tm 14 maart! Esta is nog geldig helaas moet ik weer een nieuwe kopen ivm verlopen paspoort in mei.. tot hoeveel maanden moet je paspoort eigenlijk nog geldig zijn in de vs? Even een zijstraat!

10. Top | #540
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Tot en met de dag dat je terugkomt Dus als jij 14 maart terugkomt (in Nederland aankomt), dan moet je paspoort tot minimaal 15 maart geldig zijn. Niet dat dit aan te raden is, aangezien er altijd iets kan gebeuren (vertraging oid), zit je met een verlopen paspoort...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

Forum Rechten