Koen, ik mis nog een paar mango bomen. Komen die er ook?
zit er prachtig uit. Genietze!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Koen wij zijn ook in de markt voor een auto. Kan ik even contact opnemen per pb ?
Koen, ik mis nog een paar mango bomen. Komen die er ook?
zit er prachtig uit. Genietze!
Oke, toch gelukt om wat foto's te plaatsen. Dit is een selectie van wat foto's van ons heerlijke huis in FL. 5 slaapkamers, 3 badkamers. En natuurlijk een garage met games en een zwembad.
![]()
Laatst gewijzigd door Njit; 03-07-13 om 12:40.
Mooi huis Wendy. Ziet er rustig uit. Welkom bij de Florida Forum.nl Home Owners Association.
mooi hoor en lekker ruim ook met 5 sl. kamers
Mooi huis! Daar mag je trots op zijn Wendy!
Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl
Wendy niet alleen aan de grootte van je villa maar ook aan de schoen naast je bed zie ik dat je op Grote Voet leeft
Mooi hoor. De Floridaforum Homeowners Association heeft intussen al heel wat leden!
Er staat een mangoboompje achter bij het bos, en een guave en twee citrusboompjes. Sinds ik de sprinklerinstallatie heb uitgebreid beginnen ze ook werkelijk te groeien. De guave is enorm gegroeid en zit vol vruchten.
We houden de ruimte achter het huis vrij voor als we nog eens een stuk voetbalveld opofferen voor een zwembad.
Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 05-07-13 om 07:00.
heel erg mooi,!!! wees er maar trots op.
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Wellicht een keer tijd voor een FFHOA BBQ ?? Uiteraard in FL...![]()
Bedankt voor jullie complimenten over ons huis. Wij zijn reuze trots. En ja, in FL leven we altijd op grote voet! Haha, goed gevonden koen!