Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 65 van de 71 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

1. Top | #641
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Auto huren 2013

En over het koppelen van mijn account heb ik net mailtje van National gehad, dat dit echt niet eerder kan dan bij het afhalen van de auto, omdat er anders gecorrigeerd gaat worden naar het echte tarief. Ik vertrouw er dan maar op dat dit dan gedaan wordt: al moet er soms wat Social Media "geweld" aan te pas komen, National komt gemaakte deals tenslotte na
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

2. Top | #642
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    En over het koppelen van mijn account heb ik net mailtje van National gehad, dat dit echt niet eerder kan dan bij het afhalen van de auto, omdat er anders gecorrigeerd gaat worden naar het echte tarief. Ik vertrouw er dan maar op dat dit dan gedaan wordt: al moet er soms wat Social Media "geweld" aan te pas komen, National komt gemaakte deals tenslotte na
    Binnen een half uur antwoord, en nog een eerlijk antwoord ook. Zoals Hockey al zei, dus;

I will not add your Emerald Club number to your reservation because it would change the price today’s rates. If you need to update your Emerald Club account, like your driver’s license or expiration date, login online at www.nationalcar.com.

Please let us know if you need additional assistance!

Katherine King
    Social Monitoring Coordinator

Enterprise Holdings
    8421 Saint John Industrial Lane
    Saint Louis, MO, 63114
    USA
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #643
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Zeg maar NEE dan krijg je er twee!

Inmiddels hebben ook wij het bekende mailtje van national ontvangen. Omdat wij eerder echter al een mail hadden gekregen dat de boeking niet zou worden gehonoreerd omdat wij zelf zouden hebben geannuleerd heb ik telefonisch contact gezocht. Na 25 minuten kregen we een positief antwoord en een bevestigingsmail.

Vandaag dus verontschuldigingen en een nieuwe bevestiging. Wij hebben nu 1 vervallen bevesting en 2x een bevesting met de status confirmed! Toch maar even weer mailen met national dat we maar 1 auto nodig hebben.

Overigens werd ook tegen mij gezegd dat de EC kaart bij het ophalen moest worden toegevoegd!
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

4. Top | #644
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Ik heb zojuist weer mail gehad met weer een nieuwe reservering. Ook per mail het overzicht. Nu kan ik wel inloggen, zie confirmed staan en is het exact hetzelfde als wat ik eerst zelf had geboekt.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

5. Top | #645
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

toch wel even een beter gevoel toch,..geregeld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-13 om 20:48. Reden: q
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

6. Top | #646
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

[QUOTE=charly;
    Tja dat heb ik nu ook. Vanmorgen een nieuwe reservering gekregen van customerhelp via webformulier.
    Net een mail gekregen van EHI Escalations met weer een nieuwe reservering. Dus ik heb er nu ook 2.
    Ik meteen een reply gestuurd naar EHI Escalations en verteld dat ik nu 2 boekingen heb, welke ik moet gebruiken. Wel meteen antwoord teruggehad dat ik de laatste kan gebruiken (van EHI Escalations).

Echter als ik op die andere van vanmorgen klik staat die ook nog confirmed. Zal ik ze beide maar open laten staan en 1 dag voor vertrek die andere annuleren, zodat ik 1 openstaande boeking heb??

Want wat doen ze als je ze beide open laat staan? Je moet tenslotte toch daar pas tekenen en betalen met je CC......
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-13 om 20:48. Reden: 1

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

7. Top | #647
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

He he, ook hier eindelijk een bericht van National nadat ik toch nog maar een berichtje via FB gestuurd had.
    Alleen staat er nu dat we de auto in Miami terug brengen maar dat moet Tampa zijn. Neem aan dat het in de mail die ze nog gaan sturen weer goed staat.

National Car Rental
    Hi, Your estimated total charges for this reservation are $153.66. Rental pick-up is Friday, 20-December-2013 at the Orlando International Airport and return Friday, 3-January-2013 in Miami. If your reservation has been part of our recent computer glitch we will be honoring the original rate you booked online. You should receive an email with more information, but if you have any questions, please don’t hesitate to contact us at care@nationalcar.com with your reservation number and contact information. Thanks. ~Carol

8. Top | #648
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

[QUOTE=hannie;
    Nu nog even de (bovenstaande) Emerald Club truck doen en je bent ook helemaal blij
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-13 om 20:49. Reden: q

9. Top | #649
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    PROCEDURE OM EMERALD CLUB GEKOPPELD TE KRIJGEN AAN JE BESTAANDE BOEKING:

• Zondag het excel formulier (Emerald Club) ingevuld en toegestuurd naar ECAdmin@nationalcar.co.uk;
    • Maandag een net mailtje gehad dat mijn boeking gewoon gehonoreerd werd;
    • Vandaag een mail gekregen van ECAdmin@nationalcar.co.uk met hierin mij Emerald club nummer
    • Hiermee een Emerald Club account aangemaakt (zodat je kan inloggen)
    • Hierna een Savetime aanpassing gedaan, hierdoor wordt je EC nummer gekoppeld aan je bestaande boeking!!
    Sorry maar ik begrijp het niet. Ik heb ook al een EC nummer ,maar hoe maak je dan zo' n account aan. Niet via die link die jij geeft toch?
    Daar zie alleen maar filmpjes over hoe handig EC is.
    Op de site van nationalcar.com moet je je EC nummer invullen en een wachtwoord maar dat heb ik niet. Of krijg je dat bij het aanmaken van zo'n account waar jij het over hebt.

10. Top | #650
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Via deze url: https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do

Heb mijn post maar even verwijderd aangezien ik geen verwarring wil zaaien, maar de procedure werkt echt.

1. Vraag Emerald Club aan;
    2. Wacht tot je het emerald club nummer per mail hebt ontvangen
    3. Maak een account aan via https://www.nationalcar.com/showLoginCreate.do
    4. Ga naar Savetime en voer je gegevens in (of verander iets als je de gegevens al hebt ingevoerd)
    5. Hierna is je boeking gekoppeld aan de Emerald Club
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-13 om 20:49.

Forum Rechten