Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 63 van de 71 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

1. Top | #621
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: Auto huren 2013

Zojuist de mail ontvangen en ook ik kan gewoon de auto in ontvangst nemen tegen het mooie tarief

"..Should you have any trouble with the billing at the rental counter, please reply directly to this email and I will ensure that the rates from your reservation will be honored after your rental has been returned. Again, I am very sorry for the hassle our mistake has caused you, and also regret the undue alarm caused by the message you received.."

Uiteraard is de mail ook weer bevestigd met het Incidentnummer, dus gaat helemaal goedkomen

2. Top | #622
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
    Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.

3. Top | #623
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
    Ook ik heb nog niks ontvangen, terwijl ik direct heb gereageerd op de annulerings mail en gisteren nogmaals een mail gestuurd hebt. De boeking staat echter nog op confirmed...

4. Top | #624
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Ik heb antwoord gekregen op mijn mail naar National. (geen reactie gekregen op mijn mail naar Radka)
    Ik heb de eerste bevestiging van National gebruikt om te terug te mailen, binnen een paar uur een reactie.
    Gisteren de boeking Alamo brits geannuleerd.
    TOPDEAL
    Laatst gewijzigd door angelique100; 03-06-13 om 09:37.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

5. Top | #625
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Ik heb een priveberichtje gestuurd op Facebook,daar kreeg ik direct antwoord op.
    Maar zolang hij op confirmed staat is er volgens mij niks aan de hand.

6. Top | #626
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

@Angelique100 Ga jij de boeking van National of die van Expedia gebruiken? Ik twijfel nog.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

7. Top | #627
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Ik denk Expedia, ik heb eigenlijk liever dat het bedrag al betaald is bij aankomst en dat ik dan ter plaatse gebruik maak van de Emerald kaart voor de 2de bestuurder. Ik baal alleen dat ik geen reactie meer krijg op mijn Engels talige voucher van Expedia. Maar goed Gudu schreef ook onlangs nog dat alles perfect met bij national met zijn Hollandse bevestiging.

Waarschijnlijk ging het bij Frieda mis door het toevoegen van de extra bestuurder.(zonder Emerald)
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

8. Top | #628
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Ik denk Expedia, ik heb eigenlijk liever dat het bedrag al betaald is bij aankomst
    ik zou er nog eens over nadenken. Kijk het bedrag van je annuleringsverzekering eens na, je zult zien dat dit gemaximeerd is. Wanneer je je vlucht en je accommodatie bij elkaar optelt, kom je waarschijnlijk al behoorlijk in de buurt van dat bedrag. Als je bij Expedia zou moeten annuleren, kan dat kosteloos met dank aan Gudu. Maar dit geldt niet voor alle reisorganisaties en/of brokers.

Als je via National boekt en ter plekke betaalt, kan je altijd zonder zorgen zelf annuleren. Als je bij National boekt en ter plekke betaalt, heb je wel zelf het koersrisico. Zo heb elk voordeel ze nadeel. Tenzij de dollar keldert natuurlijk......
    Laatst gewijzigd door Teleton; 03-06-13 om 14:39. Reden: correctie met dank aan Gudu

9. Top | #629
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011

je kan de expedia boeking nog tot de dag ( week ??? ) voor vertrek gratis annuleren en het geld staat dan 1 werkdag later weer op je cc bijgeboekt. ik heb dit zelf verschillende malen gedaan

10. Top | #630
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

@angelique100
    Ik heb 2 keer via Expedia bij Dollar geboekt. Het enige waar men in geinteresseerd was, was naam en res.nummer.
    Verder keek men niet. Engels of welke taal dan ook.
    Ik heb nu ook weer een bevestiging van Expedia voor vlucht, hotel en auto (Dollar) alleen in het Nederlands, verwacht geen problemen ermee.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 03-06-13 om 15:14.

Forum Rechten